معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماده 180 به منظور توازن میان استان‌های کم‌برخوردار در نظر گرفته شده اما استان‌های کم‌برخودار سال‌ها است چوب ماده 180 را می‌خوردند.
کد خبر: ۴۱۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 22 April 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماده 180 به منظور توازن میان استان‌های کم‌برخوردار در نظر گرفته شده اما استان‌های کم‌برخودار سال‌ها است چوب ماده 180 را می‌خوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم حساسیت توجه به پدافند غیرعامل را در دستگاه‌‌های استان بالا ببریم اظهار کرد: پدافند غیرعامل اقدامات پیشگیرانه با رویکرد مبتنی بر توانمندسازی، مصونیت سازی و کاهش آسیب‌پذیری در حوزه بلاهای طبیعی و تهدیدهای انسان‌ساز است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بلاهای طبیعی شامل سیل، زلزله و .. و تهدیدهای انسان‌ساز هم برنامه‌هایی است که دشمن طراحی می‌کند که خطراتی در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هم به دنبال دارد و باید در این زمینه آمادگی کامل را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه طرح آمایش سرزمین برای اجرای طرح پدافند غیرعامل نیازمند و ضروری است، بیان کرد: این طرح زیربنا و مبنای همه تصمیم‌گیری‌ها است اما نبود طرح نباید موجب عقب افتادن برنامه‌ها و اقدامات شود.

این مسؤول با بیان اینکه در احداث پروژه‌ها پیوست پدافند غیرعامل دیده شود، افزود: قبل از اینکه پروژه‌ای احداث شود باید استعلام آن از دستگاه‌های مربوطه اخذ شود تا احداث پروژه‌ها با مشکلی مواجه نشود.

وی در ادامه با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات ماده 180 گفت: ماده 180 به منظور توازن میان استان‌های کم‌برخوردار در نظر گرفته شده اما استان‌های کم‌برخودار سال‌ها است چوب ماده 180 را می‌خوردند، انتظار می‌رود این توازن در برخورداری از اعتبارات ماده 180 ایجاد شود.

وی در پایان از اقدامات پیشگیرانه و مدیریت خوب دامپزشکی استان در بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار