فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به وسعت آتش‌سوزی اتفاق افتاده، یادآور شد: این آتش‌سوزی به صورت عمدی بوده و باعث سوختن 10 نهال تمشک در تنگ مهریان روبروی امامزاده حسن (ع) شد.
کد خبر: ۴۱۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 22 April 2017
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش‌سوزی در منطقه مهریان بویراحمد با اقدام سریع نیروهای حفاظت این اداره کل خبر داد

محمدرحیم برزمند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز گزارشی از آتش‌سوزی در منطقه تنگ مهریان بویراحمد از طریق تماسی با تلفن ثابت 1504 منابع طبیعی به نیروهای حفاظت اداره کل داده شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: طی این گزارش نیروهای یگان حفاظت در اسرع وقت در محل حاضر و اقدام به مهار آتش کردند.

وی بدون اشاره به وسعت آتش‌سوزی اتفاق افتاده، یادآور شد: این آتش‌سوزی به صورت عمدی بوده و باعث سوختن 10 نهال تمشک در تنگ مهریان روبروی امامزاده حسن (ع) شد.

این مسوول از شناسایی و دستگیری دو نفر متخلف در این آتش‌سوزی خبر داد و گفت: این افراد دستگیر و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برزمند حفاظت از جنگل‌ها و منابع را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد و بیان داشت: مراتع و جنگل‌های استان در سال‌های اخیر به دلیل بی‌توجهی مردم و مسوولان دچار آسیب‌های زیادی شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی با بیان اینکه حفاظت منابع طبیعی تنها وظیفه نیروهای اداره کل منابع طبیعی نیست، گفت: حفاظت از منابع طبیعی نیازمند همکاری و مشارکت همه مردم و مسوولان است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت غنی منابع طبیعی، جنگل‌ها و مراتع در استان کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: امیدواریم با عزم همگانی بتوانیم از ظرفیت مهم و غنی در راستای توسعه صنعت گردشگری و اقتصاد استان استفاده کنیم.

برزمند در پایان، تصریح کرد: تلفن گویای 1504 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده و مردم می‌توانند در صورت هرگونه تخلف و تعرض در منابع طبیعی با این شماره تماس گرفته و مورد را گزارش دهند تا نیروهای منابع طبیعی در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و وضعیت را کنترل کنند./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار