محمد تقوی اظهار داشت که انتشار این فیلم و تصاویر دلخراش پس از گذشت هفت سال در فضای مجازی تنها سبب نگرانی و جریحه دار کردن روح خانواده و بستگان آن مرحوم و تشویش اذهان عمومی می شود.
کد خبر: ۴۱۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱ 21 April 2017
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به انتشار فیلمی در فضای مجازی مربوط به حادثه دلخراش زنده یادمحمد امیری مدیرکل وقت مدیریت بحران این استان که در سال 1389 هنگام عملیات امداد رسانی در ارتفاعات دنا جان خود را از دست داده بود، واکنش نشان داد.

محمد تقوی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که انتشار این فیلم و تصاویر دلخراش پس از گذشت هفت سال در فضای مجازی تنها سبب نگرانی و جریحه دار کردن روح خانواده و بستگان آن مرحوم و تشویش اذهان عمومی می شود.
وی ادامه داد: بدون شک این حرکت کاری بر خلاف و به دور از ادب ، نزاکت و اخلاق است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: افرادی که نا آگاهانه و یا غرض ورزانه اقدام به انتشار ویدیویی از این سانحه دلخراش کردند و موجی از تشویش و دل نگرانی برای بستگان و سبب بروز شایعه در سطح جامعه کردند، باید پاسخگو باشند.
تقوی تاکید کرد که انتشار این فیلم که از ساعاتی پیش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در سطح ملی و استانی دست به دست شده و فضایی پرالتهاب و نا آرامی را برای مدیریت اجرایی و مجموعه استانداری کهگیلویه و بویر احمد به وجود آورده، از مدیران سایت ها و شبکه های اجتماعی خواست تا انتشار اخبار و گزارش ها به ویژه در حوزه حوادث را از منابع موثق دنبال کنند.
زنده یاد مرحوم محمد امیری مدیر کل وقت مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مرداد سال 1389 در هنگام امداد رسانی به حادثه دیدگان صدا و سیما در منطقه کوهستانی سمیرم (ارتفاعات دنا) بر اثر برخورد ملخ بالگرد جان خود را از دست داد.
این حادثه زمانی رخ داد که وی برای امداد رسانی به کوهنوردان حادثه دیده صدا و سیما به این منطقه اعزام و زمانی که قصد انتقال برانکارد از بالگرد برای حمل مجروحان را داشت ملخ بالگرد به سر و گردن وی اصابت و در دم جان باخت.
در این حادثه کوهنوردان به دلیل حمله خرس دچار حادثه شده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار