سرهنگ مثنوی بالا بردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی رزمی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش در راستای مقابله با هرگونه تهدید اعلام کرد.
کد خبر: ۴۱۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 20 April 2017
رزمایش 2 روزه مدافعان حرم با نام سردار «ستار اورنگ» تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با حضور 6 گردان بیت المقدس و 2 گردان امداد و نجات بسیج امروز/پنجشنبه/ در منطقه کوه وا واقع در تیپ مستقل 48 فتح یاسوج آغاز و تا فردا ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در حاشیه رزمایش مدافعان حرم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که مهمترین هدف برگزاری این رزمایش دفاع از کوی و برزن و در راستای انجام ماموریت های پنج گانه بسیج است.
سرهنگ داریوش مثنوی اظهار داشت: در این رزمایش ماموریت های پنج گانه از جمله رزم شبانه، تمرین و مقابله با تهدیدهای داخلی، بروز تنش ها و ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با خطرهای طبیعی اجرا می شود.
وی افزود : گردان کوثر به صورت تخصصی با پیش فرض بمباران، گردان صاحب الزمان (عج) رزمایش مقابله با اغتشاش های احتمالی در آستانه برگزاری انتخابات پیش رو و چهار گردان بیت المقدس در عملیات های کمین و ضدکمین عملیات های رزمی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
سرهنگ مثنوی بالا بردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی رزمی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش در راستای مقابله با هرگونه تهدید اعلام کرد.
وی بیان کرد: دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین، پدافند، امداد و نجات و آرام سازی شهر نیز از سایر ماموریت ها و برنامه های پیش بینی در این رزمایش است.
سردار ستار اورنگ شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد 16 بهمن سال 1394 حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در عملیات های مختلف به ویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی در زمینه مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار