فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد بالابردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی رزمی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش در راستای مقابله با هر گونه تهدید ذکر کرد.
کد خبر: ۴۱۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹ 19 April 2017
رزمایش 2 روزه مدافعان حرم با نام سردار «ستار اورنگ» تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه وبویراحمد با حضور 6 گردان بیت المقدس و 2 گردان امداد و نجات روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در منطقه کوه وا واقع در تیپ مستقل 48 فتح یاسوج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سردار اورنگ شهید مدافع حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد 16بهمن 1394در حین ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان شجاع در هشت سال دفاع مقدس بود و در عملیات های مختلف به ویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی از عرصه رزم و مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشته بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با تشریح جزئیات این رزمایش 2 روزه گفت که مهمترین هدف از برگزاری این رزمایش دفاع از کوی و برزن و در راستای انجام ماموریت های پنج گانه بسیج است.
سرهنگ داریوش مثنوی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت که در این رزمایش ماموریت های پنج گانه از جمله رزم شبانه، تمرین و مقابله با تهدیدات داخلی و بروز تنش ها و ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با خطرات طبیعی با حضور دیگر رده ها اجرا و عملیاتی خواهد شد.
وی تصریح کرد که گردان کوثر به صورت تخصصی با پیش فرض بمباران، گردان صاحب الزمان (عج) رزمایش مقابله با اغتشاشات احتمالی در آستانه برگزاری انتخابات و چهار گردان بیت المقدس در عملیات های کمین و ضد کمین عملیات های رزمی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد بالابردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی رزمی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش در راستای مقابله با هر گونه تهدید ذکر کرد.
سرهنگ مثنوی تصریح کرد که دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین، پدافند، امداد و نجات و آرام سازی شهر نیز از دیگر ماموریت ها و برنامه های قابل پیش بینی در این رزمایش عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار