از ابتدای سال گذشته تاکنون:
محبی ضمن قدردانی از همکاری های بانک تجارت در جهت ارائه تسهیلات آسان و به موقع ،خواهان همکاری بانک تجارت درخصوص ارائه تسهیلات باقی مانده به مددجویان شد.
کد خبر: ۴۱۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 19 April 2017
14 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره 26، سال گذشته به بانک تجارت ابلاغ شد که از این محل 52 طرح اشتغال با اعتبار پنج میلیارد و 330 میلیون ریال اجرا و مابقی در دست اقدام است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به منظور هماهنگی و افزایش تعاملات کمیته امداد و بانک تجارت در خصوص جذب اعتبارات و ارائه تسهیلات به مددجویان با مدیر امور شعب بانک تجارت استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به منظور توانمندسازی مددجویان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است.
وی افزود: این نهاد در بخش های مختلف به مددجویان خدمت رسانی می کند و در این زمینه نیازمند همکاری دستگاههای اجرایی به خصوص بانکهای عامل در بخش ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان است.
محبی با اشاره به اینکه هر ساله اعتباراتی از سوی دولت برای اشتغال مددجویان اختصاص داده می شود، بیان کرد: 14 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره 26، سال گذشته به بانک تجارت ابلاغ شد که از این محل 52 طرح اشتغال با اعتبار پنج میلیارد و 330 میلیون ریال اجرا و مابقی در دست اقدام است.
مدیرکل کمیته امداد استان افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری 27 میلیارد و 500 میلیون ریال به بانک تجارت ابلاغ شده که در این زمینه 213 پرونده مددجویی جهت دریافت تسهیلات با بانک معرفی شده است.
محبی ضمن قدردانی از همکاری های بانک تجارت در جهت ارائه تسهیلات آسان و به موقع ،خواهان همکاری بانک تجارت درخصوص ارائه تسهیلات باقی مانده به مددجویان شد.
محسن ده محسنی مدیر امور شعب بانک تجارت استان، در این دیدار از تعامل کمیته امداد با بانکهای استان تقدیر کرد و گفت: کمیته امداد یک نهاد ارزشی و پیشرو در امر خدمت رسانی به محرومان است.
وی با بیان اینکه بانک تجارت آمادگی همکاری با کمیته امداد در زمینه کمک به نیازمندان تحت حمایت را دارد، درخصوص پرداخت تسهیلات پرونده های باقی مانده مددجویان تا پایان خردادماه امسال قول مساعد داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار