پنج شنبه صورت می گیرد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های آبرسانی به شهر مادوان از تنگه کبوتری و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سی‌سخت و چرام از پروژه‌هایی دانست که در این سفر کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۴۱۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 19 April 2017
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر نیرو به این استان در روز پنجشنبه این هفته خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این سفر ،اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سی‌سخت و چرام از پروژه‌هایی است که کلنگ‌زنی می‌شود.
سیدعلی لدنی‌نژاد امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزیر نیرو پنج شنبه هفته این هفته به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی 6 پروژه در حوزه آبرسانی و فاضلاب به همراه هیئتی از وزارت نیرو به استان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه از این تعداد طرح، پنج طرح کلنگ‌زنی و یک طرح افتتاح می‌شود، افزود: افتتاح فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب دوگنبدان و کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر یاسوج از مهم‌ترین برنامه‌های چیت‌چیان در سفر به استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های آبرسانی به شهر مادوان از تنگه کبوتری و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سی‌سخت و چرام از دیگر پروژه‌هایی دانست که در این سفر کلنگ‌زنی می‌شود.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و 250 روستای مسیر این شهرها را از دیگر طرح‌های کلنگ‌زنی در سفر وزیر نیرو به استان عنوان کرد و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده و مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری این طرح‌ها دو هزار و 230 میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: با تکمیل و بهره‌بردای از این طرح‌ها، زیرساخت‌های آب شرب و فاضلاب شهرهای استان رشد قابل توجهی کرده و هم استانی‌های ما از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار