لاشه این پلنگ که گفته می‌شود به دلیل گرفتار شدن در منبع آب کشاورزان، جان خود را از دست داده به همراه لاشه یک شغال در منطقه سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شده است.
کد خبر: ۴۰۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 18 April 2017
روز گذشته تصویر هشتمین لاشه پلنگ ایرانی منطقه حفاظت شده ی دنا ، در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد تا نشان از عدم پایان یافتن تراژدی مرگ پلنگ های دنا باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تصویر لاشه پلنگی که گفته می‌شود به دلیل گرفتار شدن در منبع آب کشاورزان، جان خود را از دست داده به همراه لاشه یک شغال در استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شده است.
بنابر این گزارش لاشه این پلنگ که گفته می‌شود به دلیل گرفتار شدن در منبع آب کشاورزان، جان خود را از دست داده به همراه لاشه یک شغال در منطقه سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شده است.
هر چند تاکنون از طرف مسئولین در خصوص دلیل مرگ این جانوران توضیحی ارائه نشده است اما ادامه سریال مرگ این گونه ی نادر جانوری حفاظت شده ای که به مدد حفاظت های صورت گرفته و فرهنگ سازی در این زمینه بین مردم ،چند سالی امیدواری در بقای نسل آن بوجود آمه بود ، دوستداران حیاط وحش را نگران کرده است.
ضمن اینکه آمار لاشه های کشف شده حکایت از کشف 8 لاشه پلنگ در سال گذشته را می دهد و بر اساس این آمار ، کهگیلویه و بویراحمد بر خلاف چند سال گذشته که کارنامه ی خوبی در حافظت از این حیوان نادر را داشته است ، در سال 95 به قتلگاه آن تبدیل شده است .
 
یک پلنگ ایرانی، قربانی استخر کشاورزان شد!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یزدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
به راستی آیادراین بین مقصری وجودداردیانه؟وازاین به بعدچه بایدکردکه شاهدچنین اتفاقات تاسف باری نباشیم..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار