رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان از معرفی بانوان برتر دوی پیاده‌روی پیشکسوتان استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 30 May 2015

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: بانوان برتر دوی پیاده‌روی پیشکسوتان استان معرفی شدند.

به گزارش فارس ؛ هادی سبزواری با اشاره به مسابقات دوی پیشکسوتان اظهار کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان هر ساله مسابقات دوومیدانی پیشکسوتان را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار و برترین‌های هر بخش را معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی در بخش آقایان اوایل اردیبهشت‌‌ماه برگزار شد، افزود: رقابت‌های انتخابی استان در بخش آقایان با حضور 80 ورزشکار از هشت شهرستان تابعه استان در استادیوم مجموعه ورزشی شهدای قدس برگزار و برترین‌های هر بخش معرفی شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان ادامه داد: رقابت‌ها در بخش بانوان نیز در 9 رده سنی و ماده پیاده‌روی با حضور 50 بانوی دونده استان در پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای قدس همدان پیگیری و برترین‌ها معرفی شدند.

وی با اشاره به برترین‌های رده سنی اول تصریح کرد: در ماده دوومیدانی و در رده سنی اول حوریه سهرابی از فامنین در جایگاه نخست ایستاد و مریم عابدینی از ملایر و فاطمه کرمی از همدان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سبزواری ادامه داد: در رده سنی دوم نیز طاهره بهکام از همدان، رضوان بقاییان از همدان و فاطمه رضایی از فامنین به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی سوم ناهید ظریفی و ملیحه داوریان از همدان به ترتیب اول و دوم شدند و در رده سنی چهارم نیز مریم زارع از ملایر، منصوره حق‌شناس و توران امامی هر دو از همدان رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان افزود: همچنین فلک‌ناز وجدان‌زاده از همدان در رده سنی پنجم قهرمان شد و در رده سنی ششم نیز اختر توکلی از همدان عنوان نخست را به دست آورد.

وی با بیان اینکه در رده سنی هفتم و هشتم ورزشکاری حضور نداشت، گفت: در رده سنی نهم رقابت‌ها ایران رئوفی از همدان به مقام قهرمانی رسید.

سبزواری با اشاره به برگزاری رقابت‌ها در ماده پیاده‌روی تصریح کرد: معصومه خاکپور، پروانه صالحی، خدیجه سال‌خورده و شیرین زیاد در رده‌های سنی خود قهرمانی این ماده را از آن خود کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار