در دیدار نهایی رقابتهای لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه های کشور که عصر دیروز در شهرستان آمل برگزار شد، نفت وگاز گچساران با پیروزی سه به یک تیم هیات والیبال جانبازان مخابرات خراسان رضوی را برد و به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر: ۴۰۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 16 April 2017
تیم نفت و گاز گچساران نماینده استان کهگیلویه و بویر احمد در لیگ دسته یک بربام والیبال نشسته ایران ایستاد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،مسئول رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: در دیدار نهایی رقابتهای لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه های کشور که عصر دیروز در شهرستان آمل برگزار شد، نفت وگاز گچساران با پیروزی سه به یک تیم هیات والیبال جانبازان مخابرات خراسان رضوی را برد و به مقام قهرمانی دست یافت.
دهقان افزود: در مرحله نیمه نهایی تیم نفت و گاز گچساران،بیمه دانا گرگان را با نتیجه سه - 2شکست داد و به فینال این دوره از این رقابت راه یافت.
وی ادامه داد: نفت و گاز گچساران در مرحله گروهی با شکست تیم های شهرداری تبریز،هیات رشت و مخابرات مشهد به عنوان تیم اول به دور دوم صعود کرده بود.
مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه های کشور باحضور هفت تیم مخابرات خراسان رضوی،شهرداری تبریز،نفت و گاز گچساران،بیمه دانا گرگان،سامان سوله آمل،هیات ارداق قزوین و هیات رشت روز چهارشنبه 23 فروردین در سالن ورزشی شهیدان خوش سیما آمل آغاز شد.
این رقابت ها ابتدا در 2 گروه سه و چهار تیمی برگزار شد و 2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران 20 تیم در لیگ رشته های مختلف ورزشی کشوری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار