سالاری به تابناک تهران خبر داد
تابناک تهران- رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه به تهیه برخی از موضوعات گزارش پلاسکو که فردا توسط کمیته در صحن غیر علنی شورای شهر ارئه می‌شود، انتقاد دارم، گفت: من به اینکه فردا به طور غیر علنی و بدون حضور خبرنگاران گزارش حادثه پلاسکو از سوی کمیته فنی و حقوقی ارائه شود معترض هستم.
کد خبر: ۴۰۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 15 April 2017
محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با تابناک تهران از بررسی ارائه گزارش کمیته فنی و حقوقی حادثه پلاسکو در جلسه غیر علنی شورای شهر خبر داد و اظهار کرد: من به اینکه فردا به طور غیر علنی بدون حضور خبرنگاران گزارش حادثه پلاسکو از سوی کمیته فنی و حقوقی ارائه شود معترض هستم.

وی با بیان اینکه قطعا باید در حضور رسانه های خبریگزارش پلاسکو ارائه شود، افزود: ما میخواهیم گزارش بدهیم که تمامی افراد ذی نفع شهر و مردم سراسر کشور در جریان چگونگی این حادثه قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با  بیان اینکه به تهیه  برخی از موضوعاتی که توسط کمیته در گزارش پلاسکو فردا ارئه می شود، انتقاد دارم، گفت: به تهیه و تدوین فرآیند گزارش پلاسکو جدای از غیر علنی مطرح شدن آن فردا روز یکشنبه 27 فروردین معترض هستم.

سالاری با تاکید بر اینکه گزارش کمیته فنی و حقوقی، باید  در حضور رسانه ها و نماینده های رسانه های خبری صورت گیرد، تصریح کرد: نباید هیات رئیسه اجازه دهد گزارش حادثه پلاسکو به طور غیر علنی صورت گیرد من با ارائه گزارش به این مهمی بدون حضور خبرنگاران مخالفم و قطعا فردا صبح در شورا انتقاد خود را در صحن اعلام میکنم و تذکر میدهم که این گزارش در روز سه شنبه مطرح شود.

وی ادامه داد: اگر لازم باشد طرح دوفوریتی هم تهیه میکنیم و ارائه میدهیم که ارائه گزارش پلاسکو باید در روزی که جلسه شورای شهر علنی و با حضور خبرنگاران است صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار