براساس این گزارش وی با مصرف مقداری داروی مرگ موش اقدام به خودکشی میکند اما پس از باخبر شدند اعضای خانواده وی را به بیمارستانی در یاسوج انتقال میدهند
کد خبر: ۴۰۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 15 April 2017
پسر جوان بویراحمدی برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش با مخالفت جدی مواجه شد، با این حال او برای رسیدن به شریک زندگی خود تلاش بسیاری کرد اما به جایی نرسید .
میگویند اختلاف سن پسر عاشق پیشه نسبت به دختر باعث گردیدتا به وی جواب نه بدهند.یکی از هم ولایتی های این پسر جوان به راک نیوز میگوید: این پسر که با دختر حدود 15 ال اختلاف سنی داشت و از آن کوچک تر بود وقتی برای خواستگاری با جواب نه خانواده دختر روبرو میشود خودکشی را آخرین تصمیم برای آینده خود میداند.
براساس این گزارش وی با مصرف مقداری داروی مرگ موش اقدام به خودکشی میکند اما پس از باخبر شدند اعضای خانواده وی را به بیمارستانی در یاسوج انتقال میدهند.
جوان نگون بخت عاشق پیشه یک شبانه روز باقی مانده از عمر خود را دربستر بیمارستان گذاراند اما شدت صدمات سم مصرف شده باعث لطمه اساسی به بخش گوارشی وی شده و نهایتا در روز جمعه پرونده یک عاشق ناکام در بویراحمد برای همیشه با طعم مرگ تلخ بسته شد.
براساس شنیده های راک نیوز ، تشییع این جوان امروز شنبه در یاسوج برگزار میگردد.
گفتنی است ؛ قصه تلخ خودکشی جوانان عاشق پیشه در یاسوج که با براثر مخالفت یکی از طرفین یا خانواده ها منجر به مرگ میشود همه ساله برای خود از این دست سناریوها را دارد./راک نیوز

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
فقر فرهنگی آدم ها را بدبخت و کم طاقت می کند.

چرا هیچ کس به فکر زندگی این مردم نیست.

همش شعار، شعار، شعار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
واقعا آقای ناشناس
کسی نیس به این مردم کمک کنه تا فرهنگشان غنی شه ، هر چند سخته تغییر دادن آدمهای دور از فرهنگ .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار