فرماندار کلاله:
فرماندار کلاله گفت: مجموعه آب منطقه ای استان همواره به عنوان مجموعه ای کارشناسی و موثر مطرح بوده و آگاهی به ذی نفعان در اولویت این شرکت قرار گیرد تا بتوان اطلاع رسانی جامع تری در بخش آب صورت داد.
کد خبر: ۴۰۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 03 April 2017
فرماندار کلاله گفت: مجموعه آب منطقه ای استان همواره به عنوان مجموعه ای کارشناسی و موثر مطرح بوده و آگاهی به ذی نفعان در اولویت این شرکت قرار گیرد تا بتوان اطلاع رسانی جامع تری در بخش آب صورت داد.  

مهندس نصرت برزگر در دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با فرمانداری شهرستان کلاله با توجه به شعار سال 96 که اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شده است، گفت:  باید بتوانیم در چهارچوب قوانین و مقررات تولید و اشتغال را در اولویت قرار دهیم.

وی با توجه به ظرفیت های زیاد این شهرستان از جمله سد بوستان خاطر نشان کرد: سد بوستان از ظرفیت های مهم این شهرستان است که می توان در راستای اقتصاد مقاومتی آن ها را به بالفعل تبدیل کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان هم در این دیدار ضمن عرض تبریک سال نو و خدا قوت به جهت حضوردر ایام تعطیل و پیگیری ثبت نام انتخابات پیش رو و با آرزوی توفیق برای همکاران دولت در سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید از فرمانداری کلاله به دلیل همکاری مناسب در پیشبرد کارهای حوزه آب قدردانی کرد.

مهندس نظری با بیان این که خدمات رسانی خوب حق مردم است، اظهار کرد: در سال جاری امید داریم بتوانیم در چهار چوب قوانین و مقررات بخشی از مشکلات مردم منطقه را مرتفع نماییم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تصریح کرد: اگر در بخش آب خوب عمل شود بخشی از تهدیدات علیه کشور کاهش می یابد. ضمن این که اقدامات این حوزه باید با سایر دستگاه ها و ذینفعان هماهنگ باشد.

گفتنی است در پایان این دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و فرماندار کلاله به اتفاق مهندس شهرام کوسه غراوی نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی از سد بوستان بازدید نمودند.

گفتنی است در ادامه مهندس نظری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه بازدید و ضمن خسته نباشید تلاش های سال گذشته برای همکاران منابع آب کلاله و مراوه تپه آرزوی موفقیت در سال جدید نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار