رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با عنوان جوان و خانواده به‌مناسبت روزجوان خبرداد.
کد خبر: ۴۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 27 May 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیروس پاک فطرت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی ساعت 7 صبح روز جمه هشتم خردادماه از مقابل بیمارستان شهیدچمران شیراز به سمت پل زرگری ( آسیاب آبی) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این مراسم که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، واحد تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و انجمن دوستداران زندگی سالم به‌مناسب ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روزجوان برگزار می‌شود هدایایی ویژه به جوانانی که به همراه والدین خود در پیاده‌روی شرکت کرده‌اند اهدا می‌شود.

پاک‌فطرت با اشاره به روزجوان بیان کرد: آنچه در جامعه امروز از اهمیت بالایی برخورداراست توجه به جوانان و مشارکت آنان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: باید با یک برنامه‌ریزی همه جانبه جوانان را با مقوله‌های مختلف در عرصه دین، فرهنگ، سیاست و اجتماع آشنا کرد تا در آینده نسل‌های کوشا برای جامعه باشند.

پاک‌فطرت تصریح کرد: همزبان با این مراسم در شمال غرب شیراز و در شهرک گلستان نیز مراسم کوه‌روی در خیابان آبشار این شهر توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبزشهرداری شیراز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس همچنین از برگزاری همایش بزرگ کودک، ورزش و صلح در شیراز خبرداد و خاطرنشان کرد: این مراسم نیز توسط کمیته بازی‌ها و ورزش‌های کودکان استان فارس ساعت 18 عصر روز پنج‌شنبه 7 خردادماه در باغ جنت برگزار می‌شود.

پاک‌فطرت بیان کرد: این همایش به‌مناسبت آزادی خرمشهر و با هدف نهادینه کردن فرهنگ صلح و دوستی بین کودکان در قالب مسابقه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم برنامه‌های شاد و مفرح ورزشی برای کوکان سه تا 12 سال با برگزاری مسابقه‌های هیجان‌انگیز طناب‌کشی، بازی با حلقه هولاهوپ، ایستگاه حمل توپ و سایربازی‌ها در زمین چمن مصنوعی باغ جنت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس خاطرنشان کرد: در حاشیه این مراسم نیز مشاوره روانشناسی و ورزشی رایگان به شرکت کنندگان در مراسم ارائه می‌شود.

برچسب ها: شیراز ، روز جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار