مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد خبر داد
مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از افزایش ساعات بهره برداری و کاهش سرفاصله زمانی قطار شهری در روز طبیعت خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 31 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، قاسم طاهری با بیان اینکه شروع ساعت سرویس‌دهی قطار شهری در روزهای تعطیل 7 صبح می باشد، افزود: در راستای رفاه حال شهروندان عزیز سرویس دهی قطار شهری  در روز یکشنبه 13/01/96 مصادف با روز طبیعت  با یکساعت افزایش خدمات رسانی در ابتدای صبح از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 خاتمه می یابد.
 
طاهری اظهار داشت برای این روز 220 اعزام مسافری برنامه ریزی شده است که با سرفاصله زمانی 7 و  10 دقیقه صورت می پذیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: سرویس دهی در مسیر توسعه به فرودگاه نیز با 62 اعزام مسافری از ساعت 6 صبح تا 22 با سرفاصله زمانی 25 دقیقه برنامه ریزی شده است.
مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد افزود: با توجه به جابه جایی ایمن، با صرفه و همراه با سهولت مردم به اماکن تفریحی واقع در مسیر خط یک مانند بوستان بزرگ ملت، بوستان غدیر، مناطق ییلاقی طرقبه و شاندیز و... از طریق سامانه قطار شهری، این ناوگان برای سرویس دهی در این روز آمادگی کامل دارد.
 
قاسم طاهری افزود: آماده باش در ایستگاهها و مرکز فرمان خط یک جهت کنترل خط و در صورت نیاز اعزام قطار بصورت فوق العاده، آماده باش نیروهای  عملیاتی ، امدادی و نگهداری و تعمیرات ، استقرار نیروهای نظارتی در ایستگاهها و مرکز فرمان خط یک جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان محترم و هم چنین اطلاع رسانی  نسبت به ممنوعیت ورود و حمل مواد و لوازم آتش زا و خطرناک به ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری و ایجاد هماهنگی مناسب ، برنامه ریزی و کنترل مبادی ورودی در ایستگاه های خط یک جهت جلوگیری از ورود و حمل مواد و لوازم خطرناک مانند گاز پیک نیک به داخل ناوگان را از اهم اقدامات این شرکت در روز طبیعت برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار