مطمئنم که چنین رویکردی مورد حمایت مردم قرار گرفته و با برنامه ریزی مدون هیئت رییسه از طرق مختلف میتوان مبالغ هنگفتی برای توسعه و آبادانی شهر ، در ابعاد مختلف فرهنگی، عمرانی و اجتماعی، جمع آوری نمود.
کد خبر: ۳۹۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 26 March 2017
این روزها همزمان با ثبت نام ، داوطلبین حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا ، از برگ های مهم خود که معمولا ، مهمترین برنامه کاری پس از انتخاب است پرده برداری می کنند. در این بین بعضی هم با برجسته سازی ثبت نام خود ، اقدام به ثبت نام می کنند. در میان گروه اول که برنامه خود را ارائه می دهند ، پیشنهاداتی به چشم می خورد که بسیار جذاب و اجرایی به نظر می رسند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی اکبر جمالی آرند، یکی از این افراد است که مهمترین برنامه خود را در صورت انتخاب ، تاسیس صندوق توسعه و عمران شهری چرام عنوان کرده است.
جمالی گفت : این صندوق با هدف ورود نخبگان و معتمدین شهر چرام به عرصه تصمیم سازی و مدیریت شهر تاسیس خواهد شد. بنده هم در صورت توفیق خدمتگزاری به عنوان شورای شهر به همراه 6 نفر از افراد معتمد شهر در تاسیس صندوق مشارکت و تمام حقوق خود از رهاورد شورا را به صندوق واریز خواهم کرد.

برنامه کاری جذاب و توسعه ای یکی از داوطلبین ورود به عرصه ی انتخابات شورا + تصویر

مطمئنم که چنین رویکردی مورد حمایت مردم قرار گرفته و با برنامه ریزی مدون هیئت رییسه از طرق مختلف میتوان مبالغ هنگفتی برای توسعه و آبادانی شهر چرام در ابعاد مختلف فرهنگی، عمرانی و اجتماعی، جمع آوری نمود.
جمالی که متولد 1365، فوق لیسانس مهندسی عمران گرایش ژئوتکنیک، مدرس دانشگاه، مسئول مدیریت بحران و کارشناس امور عمرانی فرمانداری شهرستان چرام است ، در ادامه افزود : من دارای گرایش فکری اصلاح طلبی هستم و معتقدم که باید با کنار گذاشتن تعصبات قومی و سیاسی، با انتخاب افراد اصلح، متعهد، متخصص و دارای برنامه شهر و دیارمان را بهتر و زیباتر از قبل بسازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار