در روز ششم حضور پر رنگ اهالی رسانه در ستاد انتخابات بویراحمد نیز جالب توجه بود و این موضوع باعث ایجاد شور و هیجان در میان ثبت نام کنندگان نیز شده بود.
کد خبر: ۳۹۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 26 March 2017
نه باران و نه تعطیلات نوروزی نتوانست از شور و شوق ثبت نام برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بویراحمد بکاهد.
یک روز مانده به پایان ثبت نام شوراها ، گلستان 14 شهر یاسوج مملو از جمعیتی است که مشتاقانه برای ثبت نام در انتخابات شوراها و یا برای همراهی اطرافیانشان جلوی فرمانداری  جمع شده اند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نخستین روز کاری سال 96 به ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد آمد و از نزدیک در جریان روند ثبت نام ها قرار گرفت.
موسی خادمی با مطلوب خواندن ثبت نام شوراها در استان و شهرستان بویراحمد گفت: ستاد انتخابات در استان تشکیل و هیات های نظارت و اجرایی نیز انتخاب شده اند ونحوه ثبت نام و پذیرایی از ثبت نام کنندگان به نحو شایسته ای در حال انجام است.
وی گفت :استقبال مردم در کل استان از ثبت نام شوراها خوب بوده اما در برخی روستاها تعداد ثبت نام کننده کم است که از کسانی که این توانمندی را در خود می بینند که نماینده مردم باشند دعوت می کنیم برای ثبت نام وارد عرصه انتخابات شوراها شوند.
وی با بیان اینکه در مجموع باید در شهرها و روستاهای استان حدود 2 هزار نفرانتخاب شوند گفت در یک روز مانده به پایان ثبت نام هنوز تعداد ثبت نام کنندگان کمتر از منتخبان نهایی انتخابات است.
خادمی تاکید کرد تاکنون کمتر از 100 نفر از خانمها برای حضور انتخابات نامنویسی کرده اند و از بانوان توانمند خواست وارد عرصه رقابت شوند.
خادمی در پایان بازدید از ستاد انتخابات بویراحمد گفت: انتظار می رود مردم روستاها و بانوان مشارکت پر رنگ تری در این انتخابات داشته باشند.
در روز ششم حضور پر رنگ اهالی رسانه در ستاد انتخابات بویراحمد نیز جالب توجه بود و این موضوع باعث ایجاد شور و هیجان در میان ثبت نام کنندگان نیز شده بود.
هر فرد پس از ثبت نام به میان اهالی رسانه می آمد تا از برنامه های خود برای شهر یاسوج و روستاها بگوید و در این میان برخی هم برای گرفتن عکس یادگاری با استاندار و فرماندار از یکدیگر پیشی می گرفتند.
در زمانی که استاندار از بانوان برای مشارکت نکردن در انتخابات گلایه می کرد الهه شیروانی بانوی یاسوجی با لباس و پوشش سنتی زنان استان برای ثبت نام برای ثبت نام وارد ستاد شد که حضور وی مورد توجه رسانه ها و دوربینها قرار گرفت و این اقدام وی مورد تحسین بانوان قرار گرفت.
البته در این میان کسانی هم بودند که بدون هیچ برنامه ای و صرفا برای اینکه خودی نشان دهند پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته بودند.
از اعضای فعلی شورای شهر هم که برخی در روزهای گذشته ثبت نام کرده و برخی مثل سعید پایدارو سرافراز اردشیری به عنوان اعضای منتقد شورای شهر و شهرداری یاسوج همچنان حضور و عدم حضورشان در ابهام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار