توصیه فرماندار چرام به داوطلبین شوراها
به نظر می رسد بر عکس حوزه هایی مثل گچساران و بویراحمد که حضور زنان در انتخابات چشمگیر و حتی از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار هستند ، در حوزه های چهار شهرستان ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، مشارکت بانوان فعلا بسیار کم رنگ بوده است که البته باید منظر روزهای پایانی بود تا نتیجه قطعی میزان مشارکت بانوان برای نشستن بر کرسی شورا را بررسی کرد.
کد خبر: ۳۹۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 23 March 2017
در حالی روز سوم ثبت نام شوراها به پایان رسید که در اکثر حوزه های ثبت نام به نظر می رسد داوطلبین هنوز برای ثبت نام اقدام نکرده اند.
فرماندار شهرستان چرام در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن تبریک سال نو به آحاد مردم  و همچنین اشاره به شعار امسال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری خصوصا مشارکت فعال در عرصه های سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی ، از داوطلبین خواست برای حضور در ماراتن انتخاباتی شوراهای شهر و یا روستا ، مراحل ثبت نام را هر چه سریعتر انجام دهند چرا که تمدید مهلت ثبت نام مشخص نیست و در روزهای پایانی هم احتمال شلوغ شدن محل های تبث نام وجود دارد.
دکتر فتاح پور با اشاره به مراجعه مستقیم افراد به فرمانداری برای ثبت نام گفت : داوطلبین عزیز قبل از مراجعه به فرمانداری ، مراحل ثبت نام را از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند تا ثبت نام به سهولت انجام گیرد چرا که با مراجعه به این دفاتر ، عملیات ثبت نام آن ها سریعتر و با سهولت انجام می گیرد.
وی در خصوص ساعات ثبت نام از داوطلبین و حضور مسئولین در فرمانداری هم گفت : ما تا هر لحظه ای که ثبت نام کننده ای باشد در محل ثبت نام حاضر هستیم اما توصیه ی اکید داریم که داوطلبین ابتدا به دفاتر پیشخوان مراجعه و مراحل ثبت نام خود را از آن طریق پیگیری کنند.

ثبت نام را به روزهای پایانی محول نکنید / برای ثبت نام به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید/مشارکت ضعیف بانوان/آخرین آمار ثبت نامی

فتاح پور در پایان آخرین اطلاعات آماری از ثبت نام قطعی شوراهای شهر و روستا در شهرستان چرام تا عصر دیروز را اینگونه اعلام کرد : در حوزه ی شهری تاکنون 14 نفر ثبت نام کرده اند که همه ی ثبت نام کنندگان آقایان بوده اند. در حوزه ی روستایی هم 18 نفر مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند که تمام افراد از آقایان بوده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نظر می رسد بر عکس حوزه هایی مثل گچساران و بویراحمد که حضور زنان در انتخابات چشمگیر و حتی از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار هستند ، در حوزه های چهار شهرستان ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، مشارکت بانوان فعلا بسیار کم رنگ بوده است که البته باید منظر روزهای پایانی بود تا نتیجه قطعی میزان مشارکت بانوان برای نشستن بر کرسی شورا را بررسی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار