بیشترین علت وقوع تصادفات طی این ایام تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.
کد خبر: ۳۹۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 22 March 2017
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه از 25اسفندماه تا پایان دیروز مجموع تصادفات در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34درصد کاهش داشته است.

سرهنگ "اسفندیار تباشیر" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تصادفات فوتی طی این ایام 25درصد کاهش داشته اند.

وی بیان کرد: بیشترین علت وقوع تصادفات طی این ایام تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تیم های پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس با تمام توان خود راههای ارتباطی استان را کنترل و نظارت می کنند.

سرهنگ تباشیر تصریح کرد: 24دستگاه ترددشمار توسط اداره کل راه و حمل و نقل در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است و براساس آنچه که این دستگاهها نشان می دهند، طی ایام تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته تردد در این محورها قریب به 10درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بیشترین ورودی مسافران و گردشگران از محور "بابامیدان به گچساران" بوده است. محور اصفهان-یاسوج و یاسوج-بابامیدان نیز تاکنون به ترتیب دومین و سومین محورهای پر تردد استان طی ایام نوروز بوده اند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از رانندگان خواهشمندیم با سرعت مطمئنه و توجه به شرایط راهها اقدام به حرکت کنند، در محورهای دارای تردد با فاصله طولی مناسب از وسیله نقلیه رانندگی کنند، در جاهایی که احساس خواب آلودگی و خستگی می کنند از رانندگی بپرهیزند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار