معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: 323 نفر نیز برای شوراهای اسلامی شهر در این استان نام نویسی کردند که 298 نفر مرد و 25 نفر زن هستند.
کد خبر: ۳۹۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 22 March 2017
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نامزدی هزار و35 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

فتاح محمدی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بویراحمد به ایلنا از یاسوج گفت: تاکنون که ظهر سومین روز از نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می گذرد هزار و 35 نفر نامزد این انتخابات شده اند.

وی تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی روستاها در کهگیلویه و بویراحمد را 712 نفر که 673 نفر آنها مرد و 39 نفر زن هستند، عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: 323 نفر نیز برای شوراهای اسلامی شهر در این استان نام نویسی کردند که 298 نفر مرد و 25 نفر زن هستند.

محمدی با تاکید بر اینکه متقاضیان نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد در کمترین زمان ممکن اقدام به نام نویسی این انتخابات کنند،خاطرنشان کرد: روزهای پایانی هفته جاری شاهد بارش رحمت الهی در استان هستیم که ممکن است اختلالاتی را در شبکه رایانه ای و برق ایجاد کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستادهای انتخاباتی در استان منظم و آمادگی کامل برای نامنویسی از نامزدهای انتخاباتی وجود دارد.

محمدی افزود: متقاضیان نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد نامنویسی خود برای نامزدشدن در این انتخابات را در اولویت خود قرار دهند.

وی استقبال برای نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد را بی سابقه ارزیابی کرد و یادآور شد: ساعت 24 روز ششم فروردین ماه جاری پایان روز نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی خواهد بود.

محمدی گفت: به نظر می رسد نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد نیز همانند حضور گسترده مردم این استان در پای صندوق های اخذ رای جایگاه خوبی را در کشور بدست آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار