مدیرعامل هندبال کهگیلویه،کسب مقام چهارم کشور برای نخستین بار در رده جوانان را از موفقیت‌های این تیم برشمرد و تصریح کرد:حضور در لیگ برتر را از آرزوها و برنامه‌های سه سال آینده برشمرد و گفت:برای دست یافتن به این مهم زیرساخت‌هایی از جمله نیروی انسانی،منابع مالی و بومی شدن تیم لازم است که در صورت تحقق آینده خوبی متصور است.
کد خبر: ۳۹۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 19 March 2017
مدیرعامل هندبال کهگیلویه گفت:تیم فرازبام دهدشت توانمندی‌های خوبی دارد که در صورت حمایت مسؤولان در رقابت‌های ملی خواهد درخشید.

مجید پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به توانمندی‌های تیم هندبال فرازبام دهدشت و موفقیت‌های این تیم اظهار داشت:در همه رده‌های سنی نونهال،نوجوان و جوان در رقابت‌های کشوری حضور یافته و مقام‌هایی کسب کردیم.

مدیرعامل هندبال کهگیلویه،کسب مقام چهارم کشور برای نخستین بار در رده جوانان را از موفقیت‌های این تیم برشمرد و تصریح کرد:حضور در لیگ برتر را از آرزوها و برنامه‌های سه سال آینده برشمرد و گفت:برای دست یافتن به این مهم زیرساخت‌هایی از جمله نیروی انسانی،منابع مالی و بومی شدن تیم لازم است که در صورت تحقق آینده خوبی متصور است.

پارسایی افزود: با توجه به اینکه شهر دهدشت از جمله شهرهای زاگرس نشین می‌باشد و قوم لر به صورت ذاتی وژنتیکی در ورزش‌های پرتابی موفق بوده و همچنین در بحث آموزش از مربی با دانش روز هندبال دنیا در رده‌های پایه(مهدی رهبری) استفاده می‌کنیم امیدواریم در چند سال آینده نقش صادر کننده بازیکن به تیم‌هایی داخلی و خارجی را داشته باشیم.

وی تأکید کرد:در بحث سخت افزار واقعاً در این مقوله باید تلاش بیشتری شود که این موضوع دست مدیرکل ورزشی و با صداقت استان ، فرماندار محترم، سرپرست محترم و پیگیر اداره ورزش وجوانان شهرستان را می‌بوسد و انتظار داریم سالن نوساز شهر دهدشت به کفپوش مناسب و سایر امکانات مجهز شود.

پارسایی در مورد مقوله مهم منابع مالی بیان کرد: باید بدانیم که بحث مهم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منابع مالی است،که واقعاً به همت نماینده پرتلاش کهگیلویه بزرگ این مقوله تا حد بسیار زیادی به واقعیت پیوست؛ البته واقعاً اینکه ما به لحاظ مالی وابسته به شخص باشیم کار صحیحی نیست بلکه باید بتوانیم با همدلی و همراهی فکری اساسی بکنیم تا راه حل مناسبی پیدا شود.

به گفته پارسایی یک مدیر وقتی سرفصل مالی خویش را برای یک سال کاری ببندد قطعاً در پایان سال نتایج خوب وتأثیرگذاری خواهد گرفت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات هندبال در یزد خاطرنشان کرد:در رده بزرگسالان در مرحله گروهی به عنوان سرگروه به جمع شش تیم برتر صعود کردیم و در آن مرحله که به صورت متمرکز برگزار شد با بدشانسی و مصدومیت بازیکنان کلیدی خود با نتایج کاملاً نزدیک به عنوان چهارمی کشور رسیدیم که البته با توجه به اینکه اولین حضورمان بود نتیجه بدی نیست.

وی یادآور شد: رئیس هیأت هندبال استان ،مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس سازمان صدا و سیمای استان،رئیس اداره تربیت بدنی، آموزش و پرورش استان و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای میزبانی هندبال در شهرستان تلاش کرده بودند که متاسفانه بنا به دلایلی میسر نشد.

پارسایی تصریح کرد:تیم ما در دهدشت با اقتدار همه حریفان را شکست داد که این مهم به لطف رسانه‌ها که واقعاً نقش یار هشتم را بازی کردند روی داده بود و جالب است بدانید همه مربیان حریف از جو سنگین سالن دهدشت و تأثیر آن در شکست تیمشان معترف بودند.

پارسایی درباره مهمترین مشکلات تیم با بیان اینکه عدم اعتماد و اعتقاد عملی مسئولان شهرستان به این مجموعه از مشکلات عمده فرازبام است،افزود: اگر مسؤولان با این مجموعه همراهی و همکاری کنند قطعاً گوشه‌ای از مشکلات اجتماعی جامعه که ناشی از بیکاری و فقر هست را کم می‌کنیم،ضمن اینکه هندبال را در سطوح عالی بدون اخذ هزینه آموزش می‌دهیم.

وی خواستار تشکیل کارگروه و تدوین تقویم مدون برای عملیاتی شدن طرح‌های هندبال در سال آینده شد و افزود:با توجه به اینکه ما از جنس هندبال هستیم انتظار جدی داریم بخاطر اعتماد و آینده هندبال در این شهر،مسؤولان کمک کنند قسط آخر مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود.

پارسایی تصریح کرد:با توجه به اینکه ما در ورزش‌هایی پرتابی ژنیتکاً دارای استعداد ذاتی هستیم طی پنج سال سال آینده با آموزش نونهالان و نوجوانان مستعد در این منطقه با آموزش صحیح و مدون به قطب هندبال ایران خواهیم رسید.

مدیرعامل هندبال کهگیلویه کسب سکوی کشوری در رده‌های پایه و بزرگسال در هر سال را از دیگر چشم‌اندازهای این تیم برای سال‌های آینده عنوان کرد.

وی نقش آموزش و پرورش در عملیاتی شدن برنامه‌ها و اهداف هندبال کهگیلویه را یادآور شد و گفت:با توجه به اینکه نیروی انسانی قوی و مستعدی در مدارس داریم از مسؤولان این سازمان خواهش می‌کنیم به مدت سه سال زنگ ورزش اجباری هندبال را اجرا کنند تا بتوانیم این رشته آموزشگاهی را به سطح اول کشور برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت میزبانی مسابقات و نقش آن در موفقیت تیم خاطرنشان کرد: ما در شهر یزد در یک بازی با یک اختلاف و دیگری با سه اختلاف و در سومین با شش اختلاف واگذار کردیم در صورتی که اگر میزبان بودیم می‌توانستیم این شکست‌ها را با اختلاف کم به کمک تماشاگران که یار هشتم ما بودند جبران کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار