به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی با حضور مدیر کل زندانها و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی در کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 18 March 2017
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی با حضور مدیر کل زندانها و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی در کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان یاسوج برگزار شد.
به گزارش واحد روابط عمومی زندانهای کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت ولادت با شکوه بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز زن مراسم با شکوهی در سالن اجتماعات کانون اصلاح و تربیت با حضور مدیر کل زندانها ، معاونین ستادی ، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ، کار کنان این مرکز بازپروری و کلیه مددجویان برگزار شد.

جشن میلاد با حضور زندانیان و زندانبانان

در این مراسم با شکوه اسماعیل جمیاری مدیر کل زندنهای استان ضمن تبریک میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا و گرامیداشت مقام مادر و پاسداشت روز زن در وصف حضزت زهرا(س) و مقام شامخ زن و مادر پرداخته و اظهار داشت : فاطمه مادر هستی است و افتخار ما این است که با الگو قرار دادن این شخصیت بزرگوار خود را به خدا نزدیکتر ساخته و زندگی و رفتاری متناسب با شأن انسانیت داشته باشیم.
وی در خصوص مقام و منزلت جایگاه زن و همچنین نقش او در جامعه اظهار داشت : اسلام ، با آیین مترقی و پیشرفته خود ، برای زن ارزش و احترام بسیاری قائل است و لذا شما نیز با الگو قرار دادن رفتار اخلاقی و دینی حضرت صدیقه طاهره (س) خویشتن خویش را به صفات عالی زن بودن متصف سازید.

جشن میلاد با حضور زندانیان و زندانبانان

مدیر کل زندانها به جایگاه و ارزش والای مادر در روایات و داستانهای موجود، عنوان نمود و افزود: بزرگان دین و اخلاق ما خود در خاطرات و گفته های خویش آورذه اند که اگر به مقام و جایگاهی رسیده اند همه از دعا و ثنای مادر بوده است لیکن منزلت و نقش مادر و مادر بودن را بایستی با پرداختن به قداست مادرو تکریم و تعزیز این آفریده برتر خدا ، حفظ نمائید.
حجت السلام برازش مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی نیز خطاب به زنان زندانی گفت: موج اسلام گرایی در غرب رو به فزونی است و آن نیز به دلیل بی ارزش بودن جایگاه زن در نظام غرب است چرا که اسلام به واسطه فاطمه جایگاه و منزلت زن را تعالی داده و بدین واسطه زنان دور اندیش با الگو قرار دادن این شخصیت برتر هستی می خواهند منزلت خویش را حفظ نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار