در طول سال آنقدر در رسانه ها بحث املاک و حقوق نجومی، فساد سیستمی، حساب های ناپاک برخی از مسئولین در گوش مردم پیچید که دیگر واقعا هیچگونه نمی شد از کنار کمبود یک اقدام مناسب و درخور در داخل کشور نسبت به اقتصاد ساده گذشت.
کد خبر: ۳۹۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 17 March 2017
فرزانه، دبیر انجمن مستقل دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص میزان تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مسئولان گفت: با مشخص شدن شعار سال ۹۵ تمامی نگاه های مسئولین، رسانه و مردم به سمت موضوعی هدایت شد که بارها و بارها در طول این چند سال به آن پرداخته شده بود؛ اقتصاد مقاومتی!
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی همچنان دغدغه است، افزود: به نظر می آید که مسئولین کشوری و این حزب و آن حزب شعار سال ۹۵ را خوب نشنیدند، اقدام و عمل را خوب ندیدند و جدی نگرفتند.
دبیر انجمن مستقل دانشگاه یاسوج تصریح کرد: در طول سال آنقدر در رسانه ها بحث املاک و حقوق نجومی، فساد سیستمی، حساب های ناپاک برخی از مسئولین در گوش مردم پیچید که دیگر واقعا هیچگونه نمی شد از کنار کمبود یک اقدام مناسب و درخور در داخل کشور نسبت به اقتصاد ساده گذشت.
فرزانه ادامه داد: نتایج برجام، بد عهدی آمریکا و تغییر ریاست جمهوری این کشور نگاه هارا بیشتر به سمت درون کشور متمرکز کرد؛ اما متاسفانه مردم احساس کردند که در کشور هیچ همتی جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور وجود ندارد.
وی افزود: تمامی احزاب و جناح ها از این مسائل و مشکلات اقتصادی کشور استفاده کردند تا حقانیت خود را اثبات کنند و با وصله زدن این مسائل به این دولت و آن دولت، مهر صداقت و درد مردم داشتن را بر سینه خود بزنند و خب صد البته دولت آمار هایی از کارهایی را که پیش برده ارائه داده است؛ اما مردم همچنان در فشار و سختی هستند.
دبیر انجمن مستقل دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: امروز دیگر همه می دانند مسئله اقتصاد آن هم برای اقدام و عمل یک همت ویژه از سمت مسئولین نیاز دارد و صد البته اعتماد به نیروی داخلی، یک اتخاد نیاز دارد بین احزاب برای رفع مشکل مردم و پیش برد نظام و یک فرهنگ سخت کوشی و تلاش از مردم. تا زمانی که نخواهیم اقدام و عمل داشته باشیم آش همین آش است و کاسه همین کاسه.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار