معاون تیپ 37 زرهی نزاجا ضمن اعلام تعداد شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد،گفت: تعداد جانبازان جان برکف استان در دوران دفاع مقدس 317نفر و تعداد آزادگان سرافراز 31 نفر هستند.
کد خبر: ۳۹۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 16 March 2017
از مجموع هزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد227 شهید والا مقام ارتشی هستند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با معاون تیپ 37 زرهی نزاجا 227 شهدا را مظهر شجاعت، عزت و سرافرازی ایران اسلامی بیان کرد و گفت:22 هزار سرکشی در دولت تدبیر وامید از خانواده معظم شهدا استان انجام شد.
موسی خادمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا را رسالتی عظیم برشمرد وافزود: این دیدارها، دلجوئی ها و سرکشی ها باید در اولویت و دستور کار همه مدیران باشد.
خادمی ادامه داد: ایثارگران و شهدا وارثان واقعی نظام و انقلاب هستند و امروزه با تکریم والدین آنان در حقیقت رهرو راه آنان خواهیم بود.
معاون تیپ 37 زرهی نزاجا در این دیدار تعداد شهدای ارتش کهگیلویه وبویرحمد را 227 شهید والا مقام بیان کرد و گفت: تعداد جانبازان جان برکف استان در دوران دفاع مقدس 317نفر و تعداد آزادگان سرافراز 31 نفر هستند.
سرهنگ بیگ وردی، شهادت را اوج کمال انسان و رسیدن به قرب الهی برشمرد و افزود: در سال 95 تعداد 85 مورد سرکشی از خانواده های شهدای ارتش در کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفته است.
وی،شهدا را قطب نمای ما در مسیر زندگی دانست و دلجوئی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را جزو رسالت های برجسته این نیرو عنوان کرد.
در پایان این نشست، از سوی تیپ زرهی از خدمات ارزنده استاندار کهگیلویه وبویراحمد و برخی مدیران به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی از خانواده معزز آنان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار