به علت نشتی نفت خام از خط لوله 10 اینچ در مسیرخط گچساران به شیراز، نیروهای منطقه با تجهیزات لازم به محل مراجعه نموده و با نصب پچ فابریک اقدام به ترميم محل آسيب ديده نمودند.
کد خبر: ۳۹۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 16 March 2017
مهندس فرهاد یزدانی رئیس واحد تعمیرات خط با اعلام این خبر گفت : با توجه به اطلاع رسانی یکی از خطبانان مرکز انتقال نفت نورآباد مبنی بر مشاهده نفت خام در محدوده فوق ، بلافاصله با اعزام به موقع نیروهای عملیاتی ، تعمیرات خط ، ترابری ، HSE ( واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست)، خوردگی ، حراست ، بهره بردار و مرکز انتقال نفت نورآباد خط انتقال متوقف و با بستن شیرهای منتهی به محل حادثه، بلافاصله اقدام های لازم در شرایط اضطراری انجام و تحت كنترل قرار گرفت.
وی افزود: به علت نشتی نفت خام از خط لوله 10 اینچ در مسیرخط گچساران به شیراز، نیروهای منطقه با تجهیزات لازم به محل مراجعه نموده و با نصب پچ فابریک اقدام به ترميم محل آسيب ديده نمودند.
وی همچنین گفت : با اقدام های انجام شده وضعیت پيش آمده مدیریت شد و بدون هیچگونه حادثه ای تحت کنترل قرار گرفت.
رئیس تعمیرات خط ادامه داد: ویژگی های خاص این عملیات اقدام سریع و به موقع نسبت به ارسال تجهیزات و نفرات جهت کنترل و شرايط اضطرار ظرف مدت 4 ساعت بود .
وی در خصوص علت این حادثه یادآور شد : علت اصلی حادثه در دست بررسی است و در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد .
یزدانی درپایان گفت : این عملیات با همکاری واحد های تعمیرات خط ، ترابری ، HSE ، خوردگی ، حراست ، روابط عمومی ، امور اداری ، مرکز انتقال نفت نورآباد به مدت 5 ساعت انجام شد ./ کیمیا پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار