درصورتی‌که صادرکنندگان این بیانیه دارای مصونیت نمی‌باشند، ازآنجاکه رسماً اعلام بر عدم شرکت در انتخابات پیش رو کرده‌اند و در لوای نام مقدس رفتاری ضدانقلابی داشته که قطعاً می‌بایستی برخورد قانونی در این خصوص صورت پذیرد.
کد خبر: ۳۹۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴ 16 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، و پس از بیانیه ی "جبهه مردمی انقلاب اسلامی گچساران” که  بر علیه وی در سایت های خبری منتشر شده بود  واکنش نشان داد.(اینجا غلامرضا تاجگردون طی نامه ای به شوراهای تامین استان و گچساران نوشته است:

بسمه‌تعالی

سروران ارجمند اعضاء محترم شورای تأمین استان و شهرستان گچساران

با سلام و احترام

بیانیه‌ای در سایتهای محلی به نام "جبهه مردمی انقلاب اسلامی گچساران” منتشر و با تشویش اذهان عمومی و تهمت به این‌جانب و مسئولین ذی‌ربط، سعی بر آلوده کردن فضا با تخریب و تشویق مردم و کاندیداها به عدم شرکت در انتخابات پیش رو کرده‌اند. لذا با توجه به بیانیه صادرشده خواهشمند است:

– نسبت به بررسی جایگاه قانونی این جبهه بررسی و در صورت عدم مجوز قانونی برخورد لازم صورت پذیرد.

– با توجه به اینکه در متن منتشرشده به‌صراحت اتهام خاص متوجه عوامل اجرایی و نظارتی شده است، ضرورت دارد برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

– درصورتی‌که صادرکنندگان این بیانیه دارای مصونیت نمی‌باشند، ازآنجاکه رسماً اعلام بر عدم شرکت در انتخابات پیش رو کرده‌اند و در لوای نام مقدس رفتاری ضدانقلابی داشته که قطعاً می‌بایستی برخورد قانونی در این خصوص صورت پذیرد.

– ایجاد فضای امن به عهده آن شورا می‌باشد که متأسفانه آلوده کردن فضا و انتخاب شعار تقلب قبل از انتخابات توسط آن جبهه، جزء هدف اصلی آنان قرارگرفته است.

– اتهامات و تهمت‌های اشاره به این‌جانب از طریق قانونی پیگیری خواهد شد.


غلام‌رضا تاج گردون

نماینده مردم شریف گچساران و باشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار