زیبا مسیحی افزود: اولین مرحله اهدای جهیزیه در سال جاری توسط سازمان مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه ها درشهرستان لنده انجام شد.
کد خبر: ۳۹۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 14 March 2017
موسسه آبشار عاطفه ها نیمه دوم امسال 100 میلیون تومان برای تهیه جهیزیه ،کمک به ایتام،بی سرپرستان،بیماران صعب العلاج و هزینه های درمانی به مهرجویان در شهرستان لنده اهدا کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،سید هدایت محمودی اصل امام جمعه لنده در این مراسم هدف از ایجاد این سازمان ها و موسسات خیریه را زدودن فقر از جامعه و رفع مشکلات نیازمندان عنوان کرد و گفت: ادارات و نهادها و خیران در راستای رفع نیازمندیهای مددجویان و اقشار آسیب پذیر همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا فقر در جامعه اسلامی ریشه کن شود و فاصله طبقاتی در جامعه کمتر شود.
مسئول خیریه آبشار عاطفه ها هم گفت: از ابتدای فعالیت این موسسه خیریه تا کنون به 40 زوج نیازمند جهیزیه اهدا شده است.
زیبا مسیحی افزود: اولین مرحله اهدای جهیزیه در سال جاری توسط سازمان مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه ها درشهرستان لنده انجام شد.
مسئول خیریه آبشار عاطفه ها در لنده با بیان اینکه این جهیزیه شامل فرش، اجاق گاز پنج شعله، پنکه، سرویس تفلون و چینی، پتو، بخاری است گفت: 460 پرونده تحت پوشش امور خیریه آبشار عاطفه ها در این شهرستان تشکیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار