فرماندار گچساران گفت: تبلیغات زودهنگام نامزدهای احتمالی شوراها از سوی فرمانداری رصد، و عملکرد آنها در بررسی صلاحیت، لحاظ شده و مد نظر قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۹۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 13 March 2017
فرماندار گچساران گفت: تبلیغات زودهنگام نامزدهای احتمالی شوراها از سوی فرمانداری رصد، و عملکرد آنها در بررسی صلاحیت، لحاظ شده و مد نظر قرار می‌گیرد.
به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در نشست شورای اداری گچساران افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در اردیبهشت سال آینده، موجب تقویت جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی خواهد شد.
وی بیان کرد: زمینه صدور گواهی تشخیص هویت (عدم سوء پیشینه) برای داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای این شهرستان فراهم شده و داوطلبان می‌توانند فرایند صدور گواهی تشخیص هویت را به جریان انداخته تا پس از مراحل قانونی نسبت به ارائه آن اقدام کنند.
فرماندار گچساران گفت: تمام افرادی که قصد ثبت نام به‌عنوان داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند می‌توانند به پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان مراجعه و اقدام لازم را برای دریافت گواهی تشخیص هویت (عدم سوء پیشینه) به عمل آورند.
وی ابراز کرد: این فرمانداری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان و امین و امانتدار رأی مردم خواهد بود.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در گچساران هم در این نشست گفت: توجه به قانون از اصول اساسی انتخابات و حفاظت از آرای مردم باید مدنظر مجریان و ناظران قرار گیرد.
حبیب‌الله نعمتی بیان کرد: بی‌طرفی و امانتداری از ویژگی‌های اصلی و بارز ناظران انتخاباتی است و به همین دلیل همه ناظران باید در انتخابات نسبت به رعایت و حفظ هر چه بیشتر این دو ویژگی مهم اهتمام جدی داشته باشند.
وی تصریح کرد: شورای نگهبان در انتخابات پیش رو به‌دوراز مسائل گروهی، سیاسی، جناحی و قبیله‌ای حرکت خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار