کسب این رتبه در حالی اتفاق افتاده ‌که سال گذشته جایگاه این دانشگاه در رده 24 بوده و اینک با رشدی قابل توجه و با 10 پله صعود به رتبه 14 دانشگاه های جامع کشور رسیده است.
کد خبر: ۳۹۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 13 March 2017
رئیس دانشگاه یاسوج از ارتقای ۱۰ پله‌ای رتبه دانشگاه یاسوج در بین دانشگاه‌های جامع و برتر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود رضا رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جدیدترین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی ایران، دانشگاه یاسوج در بین 71 دانشگاه جامع کشور رتبه 14 را کسب کرد.

وی عنوان کرد: کسب این رتبه در حالی اتفاق افتاده ‌که سال گذشته جایگاه این دانشگاه در رده 24 بوده و اینک با رشدی قابل توجه و با 10 پله صعود به رتبه 14 دانشگاه های جامع کشور رسیده است.

رحیمی ادامه داد: بر‌اساس گزارش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دانشگاه یاسوج در جدیدترین رده‌بندی توانست از بسیاری از دانشگاه‌های جامع بزرگتر و قدیمی‌تر پیشی بگیرد.

رئیس دانشگاه یاسوج به شاخص‌های موثر در این ارزیابی اشاره کرد و ابراز داشت: این ارزیابی بر‌اساس توان پژوهشی، آموزشی، وجهه بین‌المللی، تسهیلات رفاهی و فعالیت‌های اجتماعی اقتصادی دانشگاه‌های کشور صورت گرفته که نشان‌دهنده عمق و کیفیت بالای فعالیت های دانشگاه یاسوج است. در این جدول دانشگاه تهران، تربیت مدرس و دانشگاه شیراز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار