مرحله دوم مجتمع آبرسانی بزرگ حومه غربی دهدشت با اجرای خط انتقال به طول 14 کیلومتر با لوله 88 اینچ ازاواخر بهمن ماه امسال شروع شده و هم اکنون اجرای این خط حدود 75 درصد پیشرفت کاری دارد.
کد خبر: ۳۹۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 13 March 2017
مدیر آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه گفت: با بهره برداری از مجتمع آبرسانی حومه غربی دهدشت 15 روستا از آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه گفت: مرحله دوم مجتمع آبرسانی بزرگ حومه غربی دهدشت با اجرای خط انتقال به طول 14 کیلومتر با لوله 88 اینچ ازاواخر بهمن ماه امسال شروع شده و هم اکنون اجرای این خط حدود 75 درصد پیشرفت کاری دارد.

جفتا اعتبار اجرای این خط انتقال را 24 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود تا پایان فروردین ماه سال 96 این طرح تکمیل شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این مجتمع بزرگ آبرسانی را بیش از 40 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در صورت تامین این اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی این مجتمع بزرگ آبرسانی تا پایان سال 96 تکمیل و 15 روستا با هزار و 500 خانوار در این منطقه از آب آشامیدنی پایدار برخوردار می شوند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه با بیان اینکه با بهره برداری از مرحله دوم مجتمع آبرسانی حومه غربی دهدشت روستای سرمور، سرچارمه، چشمه ذوالفقاری و بلوط بنگان آبرسانی می شوند گفت:آب 6 روستای چنگلوا،خلیفه ای،لیر،سرپری،چاه بردی و چارمه که هم اکنون از طریق آب و فاضلاب شهری تامین می شود از طریق همین مجتمع آبرسانی از آب مستقل برخوردار می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار