مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به نامطلوب بودن جاده دشتروم اشاره کرد و تصریح کرد: این جاده لکه ننگی بر پیشانی استان است زیرا علی‌رغم دارا بودن نقص فنی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۹۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 12 March 2017
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده دشتروم، گفت: این جاده لکه ننگی بر پیشانی استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کاظمی عصر امروز در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز، اظهار کرد: طبق گفته مدیران به نظر می‌رسد وضعیت و شرایط مناسبی در استان برقرار است که در واقع اینگونه نیست.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، آبشار یاسوج را یکی از مکان‌های مهم گردشگری استان عنوان کرد و بیان داشت: مشکلات زیادی در این مکان وجود دارد که باید شهرداری این مشکلات را پیگیری و حل کند.

وی یکی از این مشکلات را واگذاری فضاهای پرت این محدوده به باغداران برای ایجاد پل بیان کرد و یادآور شد: این اقدام غیر قانونی است.

این مسوول واگذاری محدوده پارک چشمه نباتی به سرمایه‌گذار اصفهانی برای ایجاد گلخانه و به تبدیل آن به مکان تجاری را نیز یکی از اقدامات نادرست دانست و تصریح کرد: این اقدام باعث ایجاد گره ترافیکی در آن منطقه شده است.

کاظمی یکی از مهم‌ترین معضلات شهر یاسوج را غیر استاندارد بودن فضای پارکینگ این شهر بیان کرد و گفت: پارکینگ‌های یاسوج هیچ مجوزی از شورای ترافیکی نداشته و همین موضوع باعث شده تا همیشه شاهد مشکلات ترافیکی در سطح شهر باشیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری، وجود دوربین‌های نظارتی را یکی از موارد مهم و ضروری در هر شهری عنوان کرد و بیان داشت: یاسوج تنها مرکز استانیست که دوربین نظارتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه امسال حدود یک میلیارد تومان از محل اعتبارات جرائم رانندگی برای پرداخت به شهرداری جهت نصب این دوربین‌ها در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: شهرداری موظف است تا سال 96 نسبت به تهیه و نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر اقدام کند.

این مسوول در ادامه به نامطلوب بودن جاده دشتروم اشاره کرد و تصریح کرد: این جاده لکه ننگی بر پیشانی استان است زیرا علی‌رغم دارا بودن نقص فنی به بهره‌برداری رسید.

کاظمی استفاده غیر قانونی از حاشیه رود بشار تا پل مختار را از دیگر موارد مورد توجه عنوان کرد و افزود: برخی افراد به صورت غیر قانونی در این محدوده اقدام به کشت گندم کرده‌اند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اقدام باعث کاهش و کم شدن آب این رودخانه شده است، بر توجه و پیگیری این موضوع و برخورد جدی با متخلفان توسط شرکت آب تاکید کرد.

وی کهگیلویه و بویراحمد را استانی با ظرفیت‌های بسیار زیاد و بالا بیان کرد و گفت: همه مسوولان، دستگاه‌ها و نهادها باید با توجه و تلاش جهت رفع مشکلات و موانع به صورت واقعی زمینه حضور گردشگران را در استان فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار