برای دوازدهمین سال متوالی؛
شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای دوازدهمین سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد.
کد خبر: ۳۹۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 12 March 2017
شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای دوازدهمین سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد.

مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار گلستان گفت: گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه شرکت آبفار گلستان برای دوازدهمین سال متوالی تمدید شد.

مهندس شکیبافر با اعلام این خبر افزود: ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در محل ستاد شرکت و مدیریت های امورآبفار شهرستانهای کلاله و مراوه تپه در اسفند ماه سالجاری جاری توسط سرممیز شرکت qcb ایتالیا، برگزار گردید.

وی افزود: این ممیزی که دومین ممیزی مراقبتی در دوره سه ساله چهارم اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه محسوب می شود، به منظور حصول اطمینان از انطباق فرایند های سازمانی با سیستمهای مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و مدیریت زیست محیطی با الزامات استاندارد های مرجعISO9001:2008 ،OHSAS18001:2007 و ISO14001:2004، طی دو روز مورد ممیزی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه سرممیزمحترم این دوره، ضمن ارائه گزارش کامل این ممیزی، مواردی همچون مکانیزم تعیین اهداف بر اساس جهت گیری های استراتژیک سازمان، مکانیزم برگزاری جلسات بازنگری مدیریت، انجام ممیزی داخلی به صورت فرایندی، رعایت دستورالعمل ها ، روشهای اجرایی، ارزیابی ریسک و جنبه های زیست محیطی، اندازه گیری و پایش شاخص های فرآیندی؛ و در نهایت تعهد نماینده مدیریت و کارکنان سازمان به سیستم مدیریت یکپارچه را جزء نقاط قوت شرکت برشمرده و به مدیریت ارشد سازمان بابت پایبندی مناسب کارکنان آبفار گلستان (علیرغم مشکلات موجود) به سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) تبریک گفت.

در این زمینه مهندس شکیبافر ضمن تشکر از همکاران در رعایت الزامات استانداردها در سال گذشته و همکاری در جهت برگزاری ممیزی خارجی، ابراز امیدواری کرد تمام پرسنل شرکت با همدلی و همراهی همیشگی، همواره در جهت اعتلای شرکت آبفار گلستان گام برداشته تا شاهد موفقیت های روز افزون این مجموعه باشیم.

بر اساس این گزارش، گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه آبفار گلستان با ده مورد نقطه قوت و بدون عدم انطباق و سه مورد فرصت بهبود برای یک دوره یکساله دیگر تمدید گردید. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار