مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه از ممنوعیت حفاری در سطح شهر از 15 اسفند خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 26 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا علیرضا احمدی، با بیان اینکه برنامه‌های پاکسازی و زیباسازی شهر با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: کار تمیزی جداول و لکه گیری معابر در مراحل نهایی است و از سه، چهار روز آینده به صورت گسترده رنگ آمیزی را آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: 25 و 26 اسفند نیز طرح جهادی استقبال از بهار را با همکاری 1200 نفر از نیروهای شهرداری داریم.

مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه در خصوص برپایی سفره‌های هفت سین در سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: تا این لحظه مقرر شده یک سفره هفت سین داشته باشیم که در حال رایزنی هستیم که تعداد آنها را به سه سفره در سه ورودی شهر افزایش دهیم.

به گفته این مسئول، دیگر روند سال‌های گذشته که در هر منطقه یک سفره هفت‌سین چیده شود، وجود ندارد.

احمدی در خصوص المان‌های شهری نیز اظهار کرد: پنج یا شش المان متناسب با ایام نوروز در سطح شهر برپا می‌شود که امسال هم مبنا بر تعداد زیاد المان‌های شهری نیست.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه از 15 اسفند هرگونه حفاری در سطح شهر ممنوع است، اظهار کرد: هدف از این کار جلوگیری از تخریب چهره شهر در آستانه ورود مهمانان نوروزی است، اما اگر موارد ضروری و اضطراری پیش آمد، باید با هماهنگی شهرداری باشد.

احمدی معتقد است، با اقداماتی که برای زیباسازی شهر کرمانشاه در نوروز امسال انجام می‌شود، شهر با چهره‌ای زیبا به مردم و مهمانان نوروزی تحویل داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار