در مرکز آموزش فنی و حرفه ای گنبد کاووس انجام شد:
با حضور روسای محترم مراکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی علی آباد ، رامیان ، آزادشهر ، مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه و مدیران و مربیان آموزشگاههای آزاد رشته فناوری اطلاعات شهرستانهای مذکور جلسه یک روزه چگونگی اجرای طرح نما و شمیم در سالن کنفرانس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گنبد کاووس برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 25 February 2017
با حضور روسای محترم مراکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی علی آباد، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه و مدیران و مربیان آموزشگاههای آزاد رشته فناوری اطلاعات شهرستانهای مذکور جلسه یک روزه چگونگی اجرای طرح نما و شمیم در سالن کنفرانس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گنبد کاووس برگزار شد.

 در این همایش آقای کیانی رئیس مرکز فناوری اطلاعات گرگان در خصوص نحوه اجرای طرح توضیحات کاملی در خصوص طرح های نما و شمیم و سایر برنامه های مطرح شده در طرح مذکور بیان داشتند و در پایان مقرر گردید اقدامات جمع بندی شده از جلسه جهت پیشبرد این 2 طرح انجام پذیرد.

 چک لیست های دریافت نماد های نما و شمیم طوری طراحی شده که هر کس این دو نماد را از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دریافت کند نماد اعتماد الکترونیکی که مربوط به کسب و کار هست نیز می تواند بگیرد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار