جلسه شورای معاونین شهرداری اهواز با حضور شهردار و معاونین برگزار شد
کد خبر: ۳۸۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 23 February 2017
در این جلسه سید خلف موسوی با اشاره به اینکه کلیه حسابهای شهرداری تا 30 اسفند باید بسته شود گفت: ضروری است که مدیران این موضوع را پیگیری کنند.

وی همچنین بر لزوم آماده سازی چهره شهر اهواز برای عید نوروز و استقبال از میهمانان نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: باید همگی تلاش کنیم تا با ساماندهی سیما و منظر شهری بهارسبز طبیعت را برای شهروندان به بهار ی با نشاط و امید بخش مبدل سازند.

همچنین معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز نیز به پروژه های دردست اقدام شهرداری  اشاره و تصریح کرد: در سازمان عمران چهار اکیپ برای آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر، دو اکیپ جهت ورودی های شهر و دو اکیپ نیز توسط بخش خصوصی فعال است.

محمد صفری افزود: مجموعه غدیر، 68 متری کوی علوی و تالار شهر هم از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند و در مناطق زرگان و مهدیس هم آسفالت خیابانها و معابر آغاز شده است.

در ادامه علیرضا حلاج معاون خدمات شهری شهرداری اهواز نیز گفت: کارهای حوزه خدمات شهری از جمله شستشوی معابردر حال انجام است و سطلهای زباله نیز در حجم وسیعی در سطح مناطق هشتگانه نصب  خواهد شد و مانور پاکسازی و نظافت عمومی نیز از دهم تا 24 اسفند ماه انجام میشود.

عبدالامیر مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از مقدمات اولیه  انجام خط کشی معابر و خیابانهای اصلی شهر خبر داد و افزود: این اقدامات به صورت جدی ادامه می یابد.

برچسب ها: سید خلف موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار