سردار جعفری در آیین بهره‌برداری از فاز نخست پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد عنوان کرد؛
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «ایمان به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی» ، "تعهد انقلابی" ، "مدیریت جهادی" و همدلی، هم‌افزایی و هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی را از مهمترین عوامل و علل در موفقیت و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۸۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 21 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در آیین افتتاح خط 2 قطارشهری مشهد، گفت: پروژه خط 2 قطار شهری مشهد
ضمن تشکر از دست اندرکان این پروژه برای کم کردن معضل ترافیک و حمل و نقل شهری گفت: نخستین عامل در موفقیت و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، «ایمان به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی» است که در نیروهای مجموعه سپاه، بسیج و شهرداری مشهد بسیار تعیین‌کننده و انگیزه اصلی برای کار و تلاش، ایمان به نظامی است که تحت آن نظام زندگی می‌کنیم.
سرلشکر جعفری ادامه داد: عامل دوم "تعهد انقلابی" است، این تعهد انقلابی به انقلاب اسلامی، متعهدبودن و اعتماد و باور داشتن و تلاش‌ برای نشان‌دادن کارآمدی نظام و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، عامل دوم انگیزه‌ساز است که اگر این 2 عامل انگیزشی وجود نداشته باشد فعالیت‌ها و تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد. 
وی عامل سوم را  "مدیریت جهادی"  معرفی کرد و گفت :  مدیریت جهادی  امروز برگرفته از دوران دفاع مقدس و تجریبات آن  زمان است  و  این همان درسی است که از شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس گرفتیم و امروز در عرصه‌های مختلف اجتماعی و غیره برای مردم استفاده می‌کنیم. 
وی بیان کرد: سپاه پاسداران مفتخر است در همه ماموریت‌ها شامل عرصه دفاعی و امنیتی سربلند بوده و امروز هم در عرصه سازندگی موفق است این عوامل در عرصه جهاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، کارآمد است و اگر این عوامل نباشد ما به نتیجه نمی‌رسیم و شاهد ناکارآمدی خواهیم بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: عامل چهارم در موفقیت و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی که برون‌سازمانی و فراسازمانی بوده و بسیار تعیین‌کننده است؛ همدلی، هم‌افزایی و هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی است. 
وی افزود: اگر شاهد مشکلاتی در بخش‌های مختلف کشور هستیم، دلیلش را باید در ضعف این عوامل جستجو کرد؛ در مقاطع مختلف و سرنوشت ساز آینده این نظام مقدس، شما مردم عزیز که سرنوشت این کشور به‌دست خود شما سپرده شده است با این اختیار گسترده‌ای که در پای صندوق رای دارید، سرنوشت خود را تعیین می‌کنید.
همچنین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز در این مراسم گفت: خط 2 قطار شهری چهل و نهمین پروژه موفق قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در سال اقتصاد مقاومتی است.
سردار عباد الله عبداللهی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای تعداد 65 پروژه، عنوان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، نفتی و صنعتی تعریف شد و هم‌اکنون 65 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای این پروژه‌ها حاصل شده است.
وی در ادامه افزود: ظرف مدت کمتر از 2 سال باید این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسید که 124 هزار میلیارد تومان هزینه در برداشت.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بیان کرد: 55 پروژه در حوزه عمرانی اجرایی شد که چهل و نهمین پروژه از این دست، خط 2 قطار شهری مشهد بود.
سردار عبداللهی بیان کرد: علی رغم اینکه مشکلات پیچیده‌ای در خط 2 وجود داشت، اما با عنایت امام رضا (ع) توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم.
وی اظهار کرد: در 9 ماهه ابتدای سال 56 کیلومتر تونل در حوزه‌های راه، آب و تونل قطار شهری اجرا کردیم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تصریح کرد: 22 کیلومتر از 56 کیلومتر تونل، خط متروی مشهد بود که دارای شرایط ویژه ای در زیرزمین است.
سردار عبداللهی تاکید کرد: ظرف 33 ماه کل پروژه به اتمام رسید و رکورد حفاری و سگمنت‌گذاری شکسته شد.
وی خاطر نشان کرد: این پروژه به مردم مشهد مقدس و اقدامی در راستای تسهیل خدمت رسانی به زائران امام هشتم(ع)  هدیه می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار