نیمه دوم اسفند صورت می گیرد
مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي : در این مسابقات ، دانش آموزان برگزیده قرآنی ۱۳ شهرستان و منطقه استان در بخش پسران در ۱۴رشته و در بخش دختران در 12 به رقابت خواهند پرداخت .
کد خبر: ۳۸۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 19 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهرستان بهمئي در نیمه دوم اسفندماه ، میزبان ۲ هزار و ۲۸ دانش آموز برگزیده قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
، مسيح دموري نژاد مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي و دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبري با اعضای کمیته روابط عمومی و تبلیغات این مسابقات ، خبرنگاران و اصحاب رسانه و مدیران سایتهای خبری گفت : در این مسابقات ، دانش آموزان برگزیده قرآنی ۱۳ شهرستان و منطقه استان در بخش پسران در ۱۴رشته و در بخش دختران در 12 به رقابت خواهند پرداخت .
دموري نژاد افزود : مسابقات در ۴ سطح آموزشگاهی ، شهرستانی و منطقه‌ای ، استانی و کشوری برگزار و از هر شهرستان ۷۲ دانش آموز دختر و ۸۴ دانش آموز پسر و در مجموع ۱۵۶ دانش آموز به مرحله استانی راه مي يابند و بيش از ۲۰۰ عامل اجرایی در قالب کمیته های مختلف ، مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده دارند و مسابقات به مدت یک هفته برگزار می شود.
 
شهرستان بهمئی میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی و قرانی کهگیلویه و بویراحمد 

دموري نژاد با بيان اينكه ، در این مسابقات ۴۶۸ دانش آموز در مرحله استانی برگزیده و تجلیل می‌شوند افزود : دانش آموزان منتخب این دوره از مسابقات در رشته های حفظ ، قرائت، اذان، مداحی ، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام و انشاء نماز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد .
وی یادآور شد : از رسانه های خبری ، سایتها و خبرنگاران صدا و سیما انتظار داریم برای انعکاس این رویداد مهم و روند برگزاری آن تلاش خود را انجام دهند .
آقای بزمه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ، مراسم استقبال و حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان ، مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات و معرفی برگزیدگان و برنامه های فرهنگی از جمله بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی و ... را از مهمترین برنامه های این دوره از مسابقات عنوان نمود .
گفتني است در این مرحله حدود 2028 دانش آموز در قالب رشته هایی از جمله : قرائت قرآن ، ترتیل ، حفظ تحقیق و تفسیر ، اذان ، انشاء نماز ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ، احکام و مداحی به مدت 7 روز با هم رقابت می کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار