بابک ربیعی، از راه اندازی سامانه پایش و نظارت هوشمند کنترل عوارض و لینک با شرکت های مسافربری مستقر در پایانه های مسافربری خبر داد
کد خبر: ۳۸۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 19 February 2017
 بابک ربیعی، از راه اندازی سامانه پایش و نظارت هوشمند کنترل عوارض و لینک با شرکت های مسافربری مستقر در پایانه های مسافربری خبر داد.

بابک ربعی گفت: سامانه پایش و نظارت و کنترل درآمد سازمان امروز از حالت پایلوت خارج و به مرحله اجرایی رسید و در حضور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز مهندس عبدالامیر مجدم، معاون مالی و اداری آقای هاشم عبیات و معاون برنامه ریزی و توسعه آقای امیر کیوان کنعانی افتتاح شد
 
و بر اساس آن دفاتر کنترل درآمد سازمان در فازهای اول با نصب این سامانه به صورت انلاین بر روی سیستم رایانه ای واحدهای درآمد مستقر در پایانه های مسافربری،این ناوگان تحت نظارت و کنترل سازمان پایانه های شهرداری اهواز ممیزی و وارسی می شود.

وی گفت: این سامانه به صورت آزمایشی تا پیش از این در پایانه های سیاحت و شرق راه اندازی شده بود.

مدیر درآمد افزود: بر این اساس با راه اندازی کامل این سامانه دیگر ناوگان حمل و نقل مسافر در پایانه های نیاز به توقف در مقابل باجه کنترل عوارض ندارند. اطلاعات آنها به صورت کامل از طریق سامانه به دفتر کنترل عوارض و صدور اطلاعات به سامانه سرور به صورت انلاین ارسال و قابل مشاهده می باشد.

بابک ربیعی تصریح کرد: بدین ترتیب کلیه اطلاعات مورد نیاز در مانیتورینگ کنترل عوارض قابل مشاهده و ممیزی جهت جلوگیری از تخلف های احتمالی قابل مشاهده و رهگیری می باشد.

وی گفت: با راه اندازی این سامانه، سیستم نصب شده عامل خروجی اطلاعات جامع و گسترده ای که شامل: ثبت اطلاعات مسافر از طریق لینک مرتبط با دفاتر فروش بلیت، آمار ورود و خروج مسافر، زمان حرکت ناوگان حمل و نقل برون شهری، ثبت اطلاعات خروجی مسافر از هر شرکت مسافربری به صورت تفکیکی، دادن آمار و نمودار روزانه، هفتگی و ماهیانه در کلیه ی ساعات شبانه روز، جداسازی اطلاعات آماری در بخشهای، مدیریت بالا، معاونین و کاربران مرتبط به تفکیک، یک پارچه سازی اطلاعات جهت لینک به سامانه های جامع شهرداری اهواز،
 
این سامانه تحت فرمان وب در هر ساعت از شبانه روز قابل دسترسی برای مدیران، معاونین و کاربران مرتبط  جهت تهیه و تدوین آمار و نمودار می باشد، ثبت تعداد مسافر و ناوگان حمل و نقل برون شهری با هویت کامل شرکت و نام مسافر و ... بوده که عامل یک پارچه سازی اطلاعات جامع در این مجموعه گسترده در سطح  پایانه های کلان شهر اهواز شده است.

وی در خاتمه در خصوص ایجاد زمینه لینک و ارتباط این سامانه جامع با مراکز معاینات فنی گفت: بررسی سوابق و اطلاعات جامع از سامانه سیم فا در مراکز معاینات فنی در دست بررسی و تحلیل می باشد. تا با لینک شدن به این سامانه بتوان آماری و نموداری تحت فرمان وب را بصورت لحظه ای از سامانه سیم فای این مراکز جهت فرستادن به منابع مورد نیاز دریافت و ارسال کرد.
منبع: تابناک
برچسب ها: بابک ربیعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار