در شهرهایی که مدیریت قوی بر امور آن نظارت دارد معمولا نصب بنر و تبلیغات طبق قانونی خاص انجام می گیرد که تخطی از آن ،با برخوردهای قانونی مواجه می شود.
کد خبر: ۳۷۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 17 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نصب بنر در سطح شهرهای بزرگ هم می تواند به عنوان یک فعالیت فرهنگی ، اجتماعی ، تبلیغاتی و اقتصادی باشد و هم می تواند یه عنوان یک چالش عامل بسیاریاز بی نظمی ها و ایجاد مشکل برای متولیان و برنامه ریزان مدیریت شهر باشد.
در شهرهایی که مدیریت قوی بر امور آن نظارت دارد معمولا نصب بنر و تبلیغات طبق قانونی خاص انجام می گیرد که تخطی از آن ،با برخوردهای قانونی مواجه می شود.
شهرهای مختلف در استان کهگیلویه و بویراحمد از قانون خاصی در این زمینه پیروی نمی کنند و به وفور با بنرهای تبلیغاتی، ترحیم و یا موارد دیگر برخورد می کنیم که چندان نظارتی بر آن ها نمی شود.
شهر دهدشت هم یکی از همین شهرهایی است که می توان بنرهای مختلف و بدون ضابطه را بر در و دیوار شهر در آن به فراوانی دید. در همین رابطه معاون فرماندار کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران گفت:نصب بنر در شهر دهدشت تنها با هماهنگی شهرداری امکان پذیر است.
اسلام خسروی افزود :در جلسه ای با حضور مدیران  شهرداری ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نیروی انتظامی ، اداره راهداری و پیمانکارانِ نصب بنر، چگونگی نصب بنر و محل های ان مشخص شد.
خسروی در ادامه تاکید کرد نصب بنر اموات در تمام ورودی ها و جاده های شهر دهدشت ممنوع خواهد بود.
وی گفت : بنر ترحیم تنها در محل مراسم یا جلوی منزل متوفی با رعایت ضوابط ایمنی مجاز است .
خسروی افزود نصب هرگونه بنرهای تبلیغاتی کاهش یافته و تنها طبق جدول اعلام شده انجام می شود .
معاون فرماندار کهگیلویه در ادامه تصریح کرد در میدان مرکزی دهدشت علاوه بر جایگاه های ثابت مجوز نصب تنها ۲ بنر داده شده است.
وی افزود نصب هر نوع بنر مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان ممنوع است و در ورودی های چهارگانه نیز فقط دو بنر قابل نصب خواهد بود.
خسروی بابیان اینکه نصب هر بنر با هماهنگی شهرداری صورت می گیرد اظهارداشت : بنرهایی که غیرمجاز نصب شوند جمع آوری و با متخلفان برخورد می شود.
وی در پایان از تمامی ادارت و نهادها درخواست نمود که در این زمینه با شهرداری هماهنگی کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار