حجت‌الاسلام حمید برازش ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سید رضا صالحی‌امیری برگزار شد گفت: 800 مسجد در سطح استان وجود دارد که نیازمند تجهیزات مانند سیستم صوتی و خنک کننده و سیستم گرمایشی است.
کد خبر: ۳۷۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 16 February 2017
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح حفظ 10 جزء قرآن کریم در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حمید برازش ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سید رضا صالحی‌امیری برگزار شد گفت: 800 مسجد در سطح استان وجود دارد که نیازمند تجهیزات مانند سیستم صوتی و خنک کننده و سیستم گرمایشی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 76 باب خانه عالم نیازمند تعمیر و تجهیز هستند، افزود: 500 خانه قرآنی در سطح استان وجود دارد که به شکل سنتی اداره‌ می‌شوند که باید به این واحدها بیش از گذشته توجه شود.

وی تعداد موسسات قرآنی فعال در سطح استان را 11 موسسه عنوان کرد و افزود: 10 موسسه جدید در حال ثبت داریم، ضمن اینکه 400 حافظ بالای 5 جزء در سطح استان وجود دارد.

این مسؤول افزود: هم‌اکنون طرح 150 نفری حفظ 10 جزء در سطح استان انجام شده که امیدواریم در سال‌های آینده طرح با نفرات بیشتری برگزار شود.

برازش با اشاره به اینکه 300 مسجد نیمه فعال در سطح استان وجود دارد، افزود: از مجموعه 800 مسجد در این استان 210 مسجد امام جماعت دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 40 روستا در استان نیازمند خانه عالم هستند که باید خانه عالم در این روستاها احداث شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار