توسط رئیس سازمان صنت و معدن صورت گرفت:
دیودیده با اشاره به آمادگی کامل صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تمامی صنوف خدمت رسان در نقاط مختلف استان با آمادگی کامل خدمات و ملزومات ضروری گردشگران و هم استانی ها را تامین خواهند کرد .
کد خبر: ۳۷۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 16 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با فراخواندن روسای ادارات شهرستانی صنعت، معدن و تجارت، روسای اتاق ها و نمایندگی های اصناف سراسر استان و مسؤلین ستادی در صنعت و معدن مهمترین برنامه های، سیاست ها و اهداف این مجموعه را در آستانه سال جدید تشریح نمود.
به گزارش داریوش دیودیده آرامش خاطر مردم فهیم استان و سهولت در تامین مایحتاج عمومی توسط آنان را مهمترین هدف مجموعه تحت مدیریت خود در آستانه سال جدید دانست.
آغاز طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز
دیودیده با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز از اول اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت افزود: با حضور بیش از 400 بازرس صنعت و معدن و اتاق های اصناف و ناظر افتخاری پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا انجام خواهد شد.
موارد مهم نظارتی در اجرای این طرح در بخش کالایی شامل البسه، پوشاک، میادین میوه و تره‌ بار و نمایشگاه ‌های عرضه مستقیم کالا است و در عرصه خدماتی شرکت ‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ ها و رستوران ‌های بین ‌شهری خواهد بود.
تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره غله، اداره کل استاندارد و سایر نهادهای مرتبط بر کمیت و کیفیت کار نظارت کامل داشته و جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته خواهد شد.
برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده در سراسر استان
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه امسال نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده در سراسر استان برپا خواهد شد افزود: تخفیف 10 تا 15 درصدی و ارائه کالاهای با کیفیت دو سیاست عمده نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده خواهد بود.
برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال نقش عمده ای در تعدیل قیمت ها و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم استان خواهد داشت.

فراخوان مسئولین شهرستانی و ستادی به منظور مهیا سازی آرامش بازار در شب عید

آمادگی کامل صنوف خدمت رسان در کهگیلویه و بویراحمد
دیودیده با اشاره به آمادگی کامل صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تمامی صنوف خدمت رسان در نقاط مختلف استان با آمادگی کامل خدمات و ملزومات ضروری گردشگران و هم استانی ها را تامین خواهند کرد و کشیک های لازم برای تمامی صنوف همچون نانوایی، تعمیرگاه و سایر واحدهای عرضه خدمات همشهریان و مسافرین نوروزی انجام و برنامه ریزی لازم به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی امکانات و نیروهای این سازمان در حوزه بازرسی و نظارت، بازرسان طرح تشدید، بازرسان مجامع امور صنفی، ناظران افتخاری و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای افزایش تاثیر گذاری طرح نظارتی ویژه نوروز، بکار گرفته خواهد شد تا ضمن جلوگیری و مقابله با تخلفات احتمالی، موجبات آرامش خاطر مردم فهیم استان و سهولت در تامین مایحتاج عمومی توسط آنان بیش از پیش فراهم گردد.
مردم کهگیلویه و بویراحمد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار استان مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهد بود اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار