سرمربی تیم هندبال کهگیلویه تصریح کرد: تیم هندبال در رده جوانان برای شرکت در رقابت‌های کشوری که قرار است هفتم اسفند ماه در سبزوار برگزار شود هزینه اعزام ندارد
کد خبر: ۳۷۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 15 February 2017
سرمربی تیم هندبال فرازبام کهگیلویه با ابراز نگرانی از مشکلات مالی سد راه این تیم جهت حضور در رقابت کشوری که اسفند ماه برگزار خواهد شد،برای از دست ندادن شانس قهرمانی در این رقابتها دست یاری به سوی مسؤولان شهرستان دراز کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،مهدی رهبری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌های تیم هندبال شهرستان در رده‌های نونهالان،نوجوانان و جوانان اظهار داشت: با وجود استعدادهای خوب و توانمندی‌های ورزشکاران در این رشته ورزشی اما مشکلات مالی شانس قهرمانی در رقابت‌های ملی را خواهد گرفت.

سرمربی تیم هندبال کهگیلویه تصریح کرد: تیم هندبال در رده جوانان برای شرکت در رقابت‌های کشوری که قرار است هفتم اسفند ماه در سبزوار برگزار شود هزینه اعزام ندارد.

وی با بیان اینکه هندبال جوانان کهگیلویه قابلیت کسب سکوی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها را دارد،افزود: متأسفانه مشکل مالی این تیم برای حضور در رقابت‌ها شانس قرار گرفتن روی سکو را خواهد گرفت.

رهبری افزود: فرازبام که در لیگ دسته اول شرکت می‌کند یکسری مشکلاتی دارد که برای عوامل تیم پذیرفته شده است و تاکنون همه با این مشکلات کنار آمده‌اند اما ادامه این روند و نبود منابع مالی شانس خوب صعود از این مرحله و رسیدن به مرحله اصلی را از تیم خواهد گرفت..

سرمربی سابق هندبال نوجوانان کشور ادامه داد: وقتی می‌توانیم به اهداف طراحی شده برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر دست پیدا کنیم که مجموعه با ذهن آرام و بدون دغدغه فعالیت داشته باشد.

رهبری صعود به لیگ برتر را نقشه راه هندبالیست‌ها پس از رفع مشکلات مالی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هیأت هندبال حتی توان تأمین هزینه‌های جاری تیم را ندارند،تأمین منابع مالی را مهمترین خواسته از مسؤلان دانست و افزود: مجبور هستیم با حداقل امکانات کنار بیاییم.

این مسؤول حمایت مسؤولان شهرستان از هندبال را زمینه‌ای برای پیشرفت و توسعه دانست و گفت: از مسؤولان خواهش می‌کنیم برای مرتفع شدن مشکلات مالی تیم همت و اراده به خرج دهند.

وی به تعهدات مالی عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان در مجلس اشاره و ضمن قدردانی از توجه وی به ورزش هندبال گفت: از مجموع 180 میلیون تومان که قرار بود به این تیم پرداخت شود کمتر از 30 درصد تحقق پیدا کرده است.

رهبری بیان کرد: در صورت محقق شدن این تعهد بسیاری از مشکلات هندبال رفع خواهد شد.

سرمربی فرازبام دهدشت دعوت از چهار بازیکن نوجوان و سه بازیکن نونهال به تیم ملی را از جمله موفقیت‌های هندبال در شهرستان عنوان کرد و گفت: در صورت مساعدت مسؤولان و به ویژه نماینده مردم شهرستان در مجلس افتخارات بیشتری برای شهرستان کسب خواهد شد.

وی نبود سالن تمرین را از دیگر مشکلات هندبال در شهرستان برشمرد و یادآور شد: سالن شهرداری که مدتی در اختیار هندبالیست‌ها بود در کشاکش سیستم اداری فرمانداری و شهرداری مدت یک ماهی است که از تیم گرفته شده است.

به گفته رهبری با لغو واگذاری سالن شهرداری بیش از 100 بازیکن هندبال مکان مشخصی برای تمرین ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار