رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام هیئت تجاری به کشور امارات متحده عربی خبر داد .
کد خبر: ۳۷۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 15 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران گفت : سازمان توسعه تجارت در نظر دارد یک هیئت تجاری و بازاریابی را همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی محصولات و صنایع غذایی و کشاورزی گلفود دبی 2017 به این کشور اعزام نماید .
این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 8 لغایت 12 اسفند برگزار خواهد شد ، اظهار داشت : کلیه تشکلها ، شرکت های تعاونی و همچنین فعالان اقتصادی و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد که علاقمند به بازار کشورهای حوزه خلیج فارس هستند می توانند در قالب این هیئت اعزام شوند .
وی افزود : نمایشگاه گلفود دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در زمینه محصولات غذایی (غذا، نوشيدني، خدمات غذا) و به ویژه صنعت هتلداری در جهان محسوب می‌ گردد که همه ساله در شهر دبی امارات برگزار می شود .
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : نمایشگاه گلفود دبی به عنوان اصلی‌ترین پایگاه توسعه‌ تجارت شرکت‌های غذایی جهان به حساب می‌آید؛ چرا که این نمایشگاه با سابقه درخشان در میان تجار و صادر کنندگان، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوانند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را مجذوب خود نمایند .
باقری با بیان اینکه نمایشگاه گلفود دبی 2017 در واقع 30 امین دوره برگزاری این نمایشگاه خواهد بود ، افزود : نمایشگاه امسال دارای 4 شاخه مختلف خواهد بود که هرکدام از این شاخه ها، با دارا بودن غرفه‌های اختصاصی محصولات و نوآوری های خود را را در معرض دید عموم قرار خواهند داد .
وی ادامه داد : به دلیل اهمیت این نمایشگاه در منطقه برای صادرات، تعدادی زیادی از وزیران کشاورزی و اقتصادی کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا نمایندگان کشور خود را در این بازار جهانی همراهی نمایند .
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد مهمترین کشورهای حاضر در این نمایشگاه را ایران، افغانستان، ترکیه، اندونزی، آمریکا، انگلیس، استرالیا، بحرین ، اسپانیا ، فرانسه ، آلمان و ایتالیا عنوان کرد و گفت : حضور بازدیدکنندگان و خریداران از 180 کشور، نشان‌ دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی می باشد .
وی با بیان اینکه قریب به 5000 شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت ، اظهار داشت : هیئت تجاری اعزامی به این نمایشگاه می تواند با برقرای ارتباط با فعالان باسابقه حاضر در این نمایشگاه محصولات خود را به بازارهای جهانی معرفی نمایند .
وی در پایان عنوان کرد : آشنایی با آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت های حاضر در این نمایشگاه نقطه عطف اعزام این هیئت تجاری به نمایشگاه گلفود دبی 2017 خواهد بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار