دفتر ارتباطات مردمی عدل هاشمی پور منتشر کرد:
لازم است شهردار محترم بدانند چنین ادبیاتی خصوصا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بدور از اخلاق و ادب می باشد . شایسته هست یک مسئول در اظهار نظر و حتی در منش و رفتار شخصی خود منشور اخلاقی سازمان خویش که برگرفته از آموزه های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هست تبعیت نموده و در رفتار و گفتار اسوه و الگو برای مردم باشد انشاءالله.
کد خبر: ۳۷۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 15 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دفتر ارتباطات مردمی نماینده ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال یادداشتی به سخنان شهردار دیشموک واکنش نشان داد. این جوابیه با عنوان(پاسخی به اظهارات غیرمسئولانه و خارج از اخلاق شهردار دیشموک) به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.
احداث خوابگاه شبانه روزی در دیشموک یکی از ضروریات و مطالبه مردم شریف منطقه از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هست. طبیعی است که بودجه و اعتبارات لازم از سوی متولیان امر ( آموزش و پرورش و نوسازی ) در شرایط کنونی امکان پذیر نیست و قاعدتا از طریق رایزنی با خیرین و بنیادها مقدور میشود. بدیهی ترین و اولین مرحله اجرای کار٬ اهداء زمین و رفع موانع و معارضات محلی هست و طبیعتا در صورت وجود این موانع و نبود آرامش لازم ٬ خیر ٬ حاضر به سرمایه گذاری و ادامه کار نیست . معمولا رفع موانع و معارض بایستی توسط خود مردم ٬ معتمدین و مسئولین محلی در جهت اجراء و تسریع کار صورت پذیرد. در این راستا سازمان نوسازی مدارس واگذاری پروژه ها را با رعایت ضوابط و تشریفات قانونی انجام میدهد و اصولا واگذاری به مالک و یا مالکانی که شرایط لازم را ندارند امکان پذیر نیست . (نظر به پیشنهاد شهردار ). ایشان در ادامه گفته اند « هم دستگاه قضایی هم نیروی انتظامی و هم ما بعنوان شهردارحمایت لازم را برای کلنگ زنی داشتیم » چنین اظهار نظری غیرمسئولانه و تداخل در کار سایر قوا و متأسفانه برداشتهای منفی از جمله مخدوش نمودن چهره مردم و نیروهای مردمی ٬ وظیفه شناس و زحمتکش قضایی و انتظامی را بهمراه دارد . لذا با توجه به وجود معارضات محلی ٬ تصمیم نماینده مردم و بخشدار مبنی بر لغو کلنگ زنی مدبرانه و بجا بوده است و چنانچه معارضات و موانع برطرف شوند با رایزنی مجدد مهندس عدل هاشمی پور با خیر و یا خیر دیگری در کمترین زمان ممکن کلنگ زنی خوابگاه دانش آموزی انجام خواهد شد . اما اظهار نظر آخر جناب آقای روشن آنطور که سایتها نوشته اند « عقب نشینی آقایان (نماینده و بخشدار) به دلیل ایجاد اخلال و ایجاد مشکل توسط معارضین و مالکان بی خود و بی جهت بوده » !!! سطحی نگری وغیر مسئولانه هست . آیا به جای طرح چنین گفتمانی بهتر نیست معارضات محلی و اجتماعی را حل نمایند تا سرمایه گذار با طیب خاطر کار کند ؟ لازم است شهردار محترم بدانند چنین ادبیاتی خصوصا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بدور از اخلاق و ادب می باشد . شایسته هست یک مسئول در اظهار نظر و حتی در منش و رفتار شخصی خود منشور اخلاقی سازمان خویش که برگرفته از آموزه های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هست تبعیت نموده و در رفتار و گفتار اسوه و الگو برای مردم باشد انشاءالله.
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم در کهگیلویه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار