مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: بسیاری از دغدغه‌هایی که در حوزه تربیتی و پرورشی داریم در این کمیته‌ها مطرح می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 14 February 2017
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تجلیل اعضای فعال کمیته‌های همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در این استان خبر داد و گفت: استان ما از فعال‌ترین استان‌ها در زمینه همکاری مشترک حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست که در دستور کارهای سه‌گانه برگزار شد هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان به دستور کار اول اشاره کرد و گفت: در استان کمیته‌های همکاری مشترک میان حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش را داریم که جزو فعال‌ترین‌ها در سطح کشور محسوب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: بسیاری از دغدغه‌هایی که در حوزه تربیتی و پرورشی داریم در این کمیته‌ها مطرح می‌شوند.

زارع‌پور گفت: در سند تحول بنیادین هم این دستورالعمل وجود دارد و بر روی آن تأکید شده است و خوشبختانه با همکاری مؤثری که هم ما و هم حوزه‌های علمیه دارند در کشور جزو فعال‌ترین‌ها در زمینه این همکاری مشترک هستیم.

این مسؤول با اشاره به برنامه‌ای که برای تجلیل از اعضای این کمیته‌ها تدارک دیده شده است افزود: در شهرستان گچساران تعداد 82 نفر از اعضای فعال این کمیته‌ها تجلیل می‌شوند.

زارع‌پور گفت: همچنین در منطقه بویراحمد نیز تعداد 91 نفر از این اعضای فعال طی همایشی تجلیل می‌شوند.

وی با بیان این که در استان نماینده ولی‌فقیه به‌عنوان رئیس این کمیته و ما نیز دبیری این کمیته‌ها را بر عهده داریم افزود: در تعداد 300 مدرسه استان نماز جماعت توسط روحانی اقامه می‌شود و همچنین طرح مدارس امین را داریم که روحانی مقیم در مدارس کار پی‌گیری مسائل تربیتی و پرورشی را بر عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار