نفت و گاز گچساران که باید گفت این روزها پدیده هندبال ایران است امروز میزبان شهرداری اراک در ورزشگاه پدخندق گچساران بود.شهرداری کاشان تنها با اختلاف یک امتیاز و آن هم از هفته گذشته در صدر جدول قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۷۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 14 February 2017
در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری اراک به مصاف هم رفتند که در این دیدار نتیجه بازی تساوی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز یک دیدار حساس در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان ایران در ورزشگاه پدخندق برگزار شد.

بر اساس این گزارش این دیدار در حالی برگزار شد که دو تیم تنها با اختلاف یک امتیاز در مکان‌های جدول لیگ برتر هندبال مردان ایران قرار دارند.

نفت و گاز گچساران که باید گفت این روزها پدیده هندبال ایران است امروز میزبان شهرداری اراک در ورزشگاه پدخندق گچساران بود.

شهرداری کاشان تنها با اختلاف یک امتیاز و آن هم از هفته گذشته در صدر جدول قرار گرفته است.

نفت وگاز گچساران امروز در حالی میزبان شهرداری کاشان بود که هواداران پرشور گچسارانی نیز تیم نفت را همراهی می‌کردند.

دیدار نفس‌گیر و حساس که به نوعی فینال زودرس مسابقات لیگ برتر هندبال ایران به شمار می‌رود.

در حالی که با پایان نیمه اول نتیجه 14بر 13 به سود شهرداری اعلام شد در نیمه دوم هندبال لیگ برتر تیم نفت وگاز نتیجه را تغییر داد و با گل‌های پیاپی توانست نتیجه این بازی را تغییر دهد.

نفتی‌های گچساران در این بازی نمایش بی‌نقصی از خود نشان دادند و با حمایت هواداران پرشور خود از حریف قدرتمند خود که از چندین بازیکن ملی‌پوش استفاده می‌کند با اختلاف گل بالا پیش افتادند.

کیانوش پالاد دروازبان نفتی‌ ستاره این تیم بود که با واکنش‌های خوب خود حملات حریف را بی‌نتیجه گذاشت.

اما این پایان کار نبود و در حالیکه پسران نفت گچساران با نتیجه 30بر 28 پیش افتاده بودند تنها در 5ثانیه آخر بازی با اعلام یک خطا از سوی داور شهرداری گل مساوی را وارد دروازه نفت گچساران کرد.

گفتنی است در پایان بازی در دقیقه 30 تیم شهرداری کاشان توانست نتیجه بازی را تغییر بدهد و با زدن گل نتیجه را به تساوی بکشاند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار