مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد:
فرید محبی به 500 متقاضی زن سرپرست خانوار پشت نوبت دریافت تسهیلات بانکی اشاره کرد و خواهان همکاری و همراهی بانکهای عامل درخصوص ارائه تسهیلات به این افراد شد.
کد خبر: ۳۷۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 14 February 2017
توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با محوریت اشتغال و اجرای طرح های اشتغال زایی یکی از اولویت های کاری این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مدیر امور شعب بانک صادرات استان در راستای تعاملات فی مابین و بررسی وضعیت اعتبارات اشتغال مددجویان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با محوریت اشتغال و اجرای طرح های اشتغال زایی یکی از اولویت های کاری این نهاد است.
وی با بیان اینکه با همراهی مسئولین و مدیران بانک ها، توفیقات ارزشمندی در حوزه های مختلف کاری به ویژه بحث اشتغال زایی مددجویان به وجود می آید، تصریح کرد: انتظار است بانک‌های عامل در استان جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از محل منابع بانکی به مددجویان این نهاد همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.
 
همکاری بانک ها برای اعطای تسهیلات به 500 زن سرپرست خانوار 

محبی با بیان اینکه کل مبلغ ابلاغی بانک مرکزی به بانک صادرات استان 28 میلیارد و 500 میلیون ریال است، گفت: 201 پرونده مددجویی برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به این بانک ارسال شده و در این خصوص چهار میلیارد و 530 میلیون ریال تسهیلات برای 36 پرونده پرداخت شده و 165 پرونده با اعتبار 23 میلیارد و 970 میلیون ریال باقی مانده که امید است با همکاری بیشتر بانک صادرات استان تسهیلات باقی مانده به مددجویان پرداخت شود.
وی به 500 متقاضی زن سرپرست خانوار پشت نوبت دریافت تسهیلات بانکی اشاره کرد و خواهان همکاری و همراهی بانکهای عامل درخصوص ارائه تسهیلات به این افراد شد.
در ادامه این دیدار روانان مدیر امور شعب بانک صادرات استان با بیان اینکه نقش و جایگاه کمیته امداد در خدمت به محرومان و پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی قابل توجه است، گفت: پیگیری اعتبارات این نهاد در دستور کار قرار گرفته و ارائه تسهیلات به اقشار نیازمند در اولویت پرداخت های بانک صادرات است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار