رئیس هلال احمر باشت خاطرنشان کرد: یک اکیپ پنج نفر که یک پرستار نیز به همراه آنها بود به از پایگاه شهید اسفندیار قرقانی شلال دان به محل اعزام شد.
کد خبر: ۳۷۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 13 February 2017
رئیس هلال احمر شهرستان باشت گفت: چوپان 32 ساله ای که در منطقه کوهستانی شلالدون باشت مصدوم و گرفتار شده بود توسط نیروهای امداد هلال احمر این شهرستان نجات یافت.

سید مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد افزود: گروه امداد و نجات هلال احمر باشت توانست جان یک چوپان گرفتار را نجات دهد.

وی بیان کرد: چوپان 32 ساله ای که در منطقه کوهستانی شلالدون باشت مصدوم و گرفتار شده بود توسط نیروهای امداد هلال احمر این شهرستان نجات یافت.

رئیس هلال احمر شهرستان باشت تصریح کرد: این چوپان که به دنبال گوسفندان خود به منطقه کوهستانی و صعب العبوری رفته بود بر اثر افتادن سنگ بزرگی بر روی پای خود قدرت حرکت را از دست داده بود.

محمدی عنوان کرد: به علت کوهستانی بودن منطقه نیز موبایل وی از حالت آنتن دهی خارج و تنها می توانست تماس اضطراری برقرار کند.

وی ادامه داد: این تماس روز یکشنبه و قبل از بازی استقلال و پرسپولیس با هلال احمر برقرار شد.

رئیس هلال احمر باشت خاطرنشان کرد: یک اکیپ پنج نفر که یک پرستار نیز به همراه آنها بود به از پایگاه شهید اسفندیار قرقانی شلال دان به محل اعزام شد.
 
 نجات چوپان مصدوم در منطقه شلالدون باشت + تصویر

محمدی بیان کرد: این اکیپ بر اثر شناختی که از این چوپان و مناطق محل عبور وی داشتند توانستند ظرف مدت یک ساعت در یک منطقه کاملا صعب العبور او را پیدا کنند.

وی افزود: این چوپان بر اثر برخورد سنگ بزرگ از ناحیه پا دچار شکستگی وخیم و خونریزی شدید شده بود.

رئیس هلال احمر باشت اضافه کرد: چوپان مصدوم به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار