مسئولان که برای افتتاح پایگاه امداد و نجات مادوان آمده بودند و هنوز در محل حضور داشتند پس از امداد و نجات اولیه مصدوم، وی را به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج منتقل کردند.
کد خبر: ۳۷۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 12 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ظهر امروز در مسیر برگشت مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مراسم افتتاح پایگاه اورژانس 115 مادوان، تصادفی اتفاق افتاد که پوران فرد، مدیر اورژانس ۱۱۵ دانشگاه خود دست به کار شد و امدادرسانی لازم را به مصدومان حادثه تا رسیدن همکارانش انجام داد.
 مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک دستگاه پراید در این حادثه با مرد ۶۰ ساله در جاده یاسوج به سی سخت برخورد کرد و مسئولان که برای افتتاح پایگاه امداد و نجات مادوان آمده بودند و هنوز در محل حضور داشتند پس از امداد و نجات اولیه مصدوم، وی را به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج منتقل کردند.
 
 اولین امدادرسانی لحظاتی پس از افتتاح پایگاه اورژانس

بنابر این گزارش  سی و نهمین مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد و چهاردهمین مرکز شهری استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار بویراحمد، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
محسن مرادی در مراسم افتتاح مرکز اورژانس 115 مادوان اظهار کرد: 60 هزار نفر از خدمات اورژانس بهره‌مند می‌شوند.
رئیس مرکز بهداشت بویراحمد با بیان اینکه هزینه راه‌اندازی این مرکز 400 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: خوشبختانه خدمات خوبی در این مرکز ارائه می‌شود.
 
اولین امدادرسانی لحظاتی پس از افتتاح پایگاه اورژانس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار