روز سه شنبه19بهمن1395یکی از اولیاء دانش آموزان این مدرسه که21دانش آموز دارد به اداره آموزش وپرورش منطقه دیشموک مراجعه واز رئیس اداره خواسته است که معلم پایه پنجم که سرباز معلم می باشد را از مدرسه جابجا ومعلمی دیگر جایگزین شود و
کد خبر: ۳۷۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 12 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد و پس از انتشار اخباری مبنی بر تنبیه دانش آموزان یک مدرسه با گاز انبر و کابل برق ، اداره کل آموزش و پرورش به این موضوع واکنش نشان داد و چنین ماجرایی را تکذیب کرد.
در جوابیه آموزش و پرورش آمده است :با توجه به انتشار عکسی از دو دانش آموز در فضای مجازی ومحتوای بنری با موضوع ضرب وشتم دانش آموزان دبستان شیخ مفید لاوه پاتل در بخش دیشموک در بخشی از فضاهای مجازی ورسانه ها موارد زیر جهت تنویر افکار عموم مردم شریف، مدیران محترم رسانه ها وکاربران گرامی فضای مجازی اعلام می گردد.

1- روز سه شنبه19بهمن1395یکی از اولیاء دانش آموزان این مدرسه که21دانش آموز دارد به اداره آموزش وپرورش منطقه دیشموک مراجعه واز رئیس اداره خواسته است که معلم پایه پنجم که سرباز معلم می باشد را از مدرسه جابجا ومعلمی دیگر جایگزین شود وعلت را ناراضی بودن از نحوه تدریس ایشان اعلام داشته که با توجه به گذشتن 5ماه از سال تحصیلی و حفظ حرمت معلم که از بستگان نزدیک فردمراجعه کننده بوده وقطعاً تبعات محلی را بدنبال داشته امکان پذیر نبوده است.

2- فردمراجعه کننده به اداره روز شنبه 23بهمن ماه95با در دست داشتن بنر به اداره کل آموزش وپرورش استان مراجعه وبراساس محتوای بنر ابتدا ادعا داشته که فرزندانش توسط معلم تنبیه شده اند که پس از نشست با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان-معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی –معاون آموزش ابتدایی-رئیس اداره حراست-رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات-رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی وتماس با رئیس منطقه-مدیرمجتمع ومعلم وسئوالات از2دانش آموز وهر2دانش آموز اظهار داشتند که آنها تنبیه نشده اند وبلکه برخی دیگر از دانش آموزان تنبیه شده اند که سریعاً مسئولان آموزش وپرورش دیشموک در مدرسه حضور یافته وتحقیق از دانش آموزان واولیاء انجام که اظهارات مکتوب آنان مبنی بر کذب بودن تنبیه بدنی در مدرسه در اداره کل آموزش وپرورش استان موجود است.
 
واکنش آموزش و پرورش به خبر تنبیه دانش آموزان با گاز انبر و کابل برق + تصویر 

3- هر2دانش آموز مراجعه کننده در حضور پدر مطلب را انکار ومستندات تصویری ومکتوب آنها موجود ونکته قابل توجه اینکه دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی ودانش آموز کلاس درس سرباز معلم نمی باشد ودر کلاس معلم دیگری تحصیل می کند! وهیچگونه آثاری از ضرب وشتم در دو دانش آموز یاد شده مشاهده نمی شود.

4- اولیاء این دانش آموز که با معلم نسبت فامیلی نزدیک دارد وبه نظر می رسد مسائل منطقه ای ومحلی در میان باشد هرگز جهت ارائه شکایات به آموزش وپرورش منطقه مراجعه نکرده وبه مرکز استان مراجعه که انتشار عکس باعث تشویش اذهان عمومی نسبت به موضوع شده است.

5- تمامی تحقیقات ضمن احترام به جایگاه وشأن والای معلم –خانواده های محترم ودانش آموزان انجام شد وقطعاً در صورت اثبات صحت موضوع آموزش وپرورش موظف به پیگیری مراحل قانونی می بود.

6- فرم ارزیابی تخصصی وگروههای آموزشی از فعالیتهای معلم مربوطه که بصورت سرباز معلم مشغول خدمت است انجام وبراساس شاخص های ارزیابی جزء معلمانی است که موارد را کاملاً رعایت وبا ارتباط مستمر با اولیاء دانش آموزان نسبت به انجام وظایف خود دریغ نکرده است واز اصحاب محترم رسانه وکاربران فضاهای مجازی انتظار می رود نظر به وجود مستندات وحتی در صورت ضرورت تحقیق بیشتر نسبت به حرمت وجایگاه والای معلمان واقعیتها را به اطلاع عموم برسانند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
عجب ما دشمن خودمان هستیم و به داعش امریکا و اسرائیل نداریم از اینجا بگیر برو بالا تا سطح بالای کشور چه خبر است اگر دین ندارید ازاده باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار